Today

Hej! :) Bloggade ju lite snabbt förrut men bara om vad jag gjorde igår, så tänkte berätta vad jag gjorde idag nu istället. Låter bra va? ;)

Nej, men vaknade/blev väckt runt halv 12, gick upp, åt frukost, gjorde mig klar och sådär. Sen tog vi bilen till Oscar och Sofia för att hämta våran andra bil som vi lämnade där igår (eller ja, egentligen var det ju idag ;) ) Vi åkte nämligen bil till dom, men tog taxi hem :) Var där en liten stund och spelade nåt spel och så. Sen när vi kom hem så spelade jag lite Sims, åt middag, kollade på film - och nu sitter jag här! Haha ;)

Hände inget speciellt egentligen, men tänkte att ni kanske hade lust att veta ändå :) Har inte sovit mycket dom senaste dagarna pga lägret i Danmark och sen nyår, så ska ta igen det genom att lägga mig tidigare idag, så ska fixa mig så och nu och sen läsa lite. Puss och godnatt ;)


Kommentarer
Postat av: Emma

Sv:nav gjorde headern i picasa :)

2012-01-01 @ 22:19:57
URL: http://emmisenz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test
Test