Powerpoint... check :)



Hallå där ;)

Sen jag kom hem från skolan så ha jag och Mathilda bara jobbat med våran Powerpoint som vi ska ha till en redovisning i skolan om Florida. Vi satt i typ 4-5 timmar med den, hehe :S 


Nu ska jag kolla på Familjen Annorlunda,Ullared eller Top Model. Kan inte bestämma mig!!! *Tänker,tänker,tänker*
Blir nog så att jag byter lite mellan dom.


Un Beso// Fiffi


Färgglad bikini från Victoria´s secret



Jag skulle nog inte köpa denna bikinin för det är inte riktigt min stil, men jag tycker den är väldigt söt och färgglad :) Man blir verkligen glad av den ;)


Träning + match

Hallå ;)


Snart ska jag åka iväg och träna med Ella och Emma. Roligt :thumbup: Tror det akulle var a Zumba idag. Har aldrig provat det, men många säger att det är roligt så vi får väl se.


Sen ikväll/eftermiddag så är det innebandy match igen. Hoppas vi har lite mer tur idag :P Spelade ju lika igår om ni inte  kommer ihåg det ;)


Puss <3


Mello och godis :)

Hej :) nu är jag hemma. Sitter och kollar på melodifestivalen och äter godis från en tom och Jerry påse ;) köpte den på väg hem från farfar. Nej ny måste jag kolla. Kram <3

1-1

Halloj ;) kom precis hem från en innebandy match. Det blev lika i matchen, 1-1. Så himla typiskt för dom la mål när det var 35 sek kvar *lite små sur sådär* haha :P Men det var ändå lite kul för det var jag som la mål i vårat lag :) Snart ska jag hem till mina kusiner för dom flyttade till sitt nya hus igår tror jag det var. Sen ska jag hem till farfar för han gick i pension igår. Puss ;)

Farsan och vaniljbulle

Hallå ;). Just nu sitter jag och kollar på farsan och äter vaniljbulle. Nu ska jag koncentrera mig på filmen. Kram <3

Dagens låt





Petter och September - Baksmälla
 

      

McDonalds




Mamma och pappa kom precis hem med mat från Donken så ska gå ner och käka lite nu :) 
 " Beställde" chickennuggets så hoppas dom kom ihåg det :P


Kram


Redigerade egopics :P




Hamster grejor =)

Tja ;)


Idag så hade jag tänkt vara med Mathilda och Emma efter skolan, men sen kom jag på att jag var tvungen att städa Theos bur, typiskt *suck*

Och sen när jag kom hem så var ju såklart Filip med kompisar, så då kunde jag inte städa den eftersom vi ska göra det tillsammans, åhh blir så sur.

Men mamma var hemma så då åkte vi föst en snabbis till Bibblan -
lånade 3 gossip girl böcker och nån som hette "det händer nu" - och sen åkte vi till en djuraffär och kollade på hus och lite sånt till Pluttisen. Hittade äntligen ett hus och lite annat :P

Huset



Pinnar som sitter ihop som man typ kan böja till ett litet hus eller bro elr nåt




Bröd/bulle för små gnagare

 

Just nu sitter jag och tuggar tuggummi så käkarna nästan går ur led ;) och lyssnar på Spotify.


Puss <3


Bästaste Johanna fyller 13 idag♥

GRATTIS!!! :D


På klassresan i 6:an.

Klicka här för att komma till Johannas blogg :)


Slöjd :D

Hallå där ;)


Nu har jag syslöjd. Mitt favvo ämne <3 Håller på att sy en necesär. Kan visa bild på den när den är klar om ni vill det :)





Hugs ♥


Matte prov

Hej :) hemma från träningen nu och har duschat, ätit och så. Imorgon i skolan så har vi matteprov. Önska mig lycka till för jag har inte tränat nånting :S men det gjorde jag iof inte på dom förra heller och då fick jag alla rätt 1 gång och 1 fel den andra gången, så det ska nog gå bra haha ;). Kram <3

Nu drar jag till innebandyträningen

Bloggar när jag kommer hem. Puss ;)

Dagens låt

Killabite - Follow Me Home

          

7 km+maskiner *stolt* :P

Halloj ;) nu är jag hemma från träningen och har prerre duschat :) gick riktigt bra idag tycker jag. Jag sprang/ joggade 2 km på löparband, cyklade 4 km och körde 1 km på crosstrainer + maskin träning på lår, armar, vader och mage. Riktigt stolt faktiskt, haha :) Kanske inte så mycket för vissa... Men jag är nöjd. Nu tänkte jag kolla på svaleskär medans jag torkar. Tycker den serien är jätte bra. Och på vändpunkten ( ni vet det stora gula huset ) sov vi när vi var på innebandyläger+ att jag har gått på samma skola som hon som spelar Sara och haft hennes mamma som lärare i typ ettan. Coolt va?? ;) Kram <3

Mellis

Hej :) hemma från skolan nu och ska äta lite mellis, manna frutti och macka :) sen ska jag träna med Ella och Emma. Puss ;)

sööövaa *gäsp*

Hej på dig ;) kom hem från innebandyn för ett tag sen. Har gjort lite läxor och ätit och sånt. Nu ska jag söövaa :P Good night ;)

Innebandy

Tjohoo ;) nu drar jag snart till innebandy träningen. Puss <3

Skola

Hej :) nu ska jag snart gå till mathilda så ska vi åka bil till skolan. Laaatisar ;) nej men vi har idrott nu direkt så då får vi lite träning. Puss <3

Shit vad kallt!!!



Halloj :)

Första dagen i skolan idag efter lovet. Roligt, verkligen! ( NOT :thumbdown: ) Nej, men det var ju kul att träffa kompisarna och så men inte att ha lektioner. Appropå det, så var det 9 grader i vårat klassrum på en lektion! Fattar ni?? 9 PLUSGRADER INOMHUS!!! Och man får inte vara i skolan om det är under 17 grader. Men tror ni vi fick gå hem?? Nej! Dom sa att vi skulle ta på oss en jacka. Och på dom andra lektionerna var det typ 13 grader.

Jaja, nu ska jag fixa lite oboy och macka och kolla på Familjen Anorlunda.

PUSS ♥ ;)


gammal bild på mig


Theodor

Jag och min brorsa har bestämt att våran lilla pluttis ska heta Theodor <3 Ibland kallar vi honom Theo. Här ovanför ser ni en bild på honom :) Den är lite suddig men ni ser iaf vilken färg han har och så.


KRAM ♥


Dagens outifit


Skridskor & brunch

Hallå där ;)

Idag har jag varit och åkt skridskor med familjen och mina kusiner på en sjö som ligger nära där jag bor :)


Jag, Filip och min kusin Erik 5 år :)



Jag åker fort! Pappa och brorsan i bakgrunden.


Sen åkte jag mami, papi,brorsan och mormor på Brunch. Vi var på ett ställe nära havet. Dom hade jätte goda saker :D Bröd, köttbullar,korv, scrambel eggs ( stavning ) , bacon, cecar sallad, plättar, våfflor, chokladbollar, chips ( ?? ) , paj, godis m.m m.m :)


Jag vid havet ↑

och i bilen ↓

 

Puss och kram  ;)


Nu blir det melodifestivalen :)


Redigerad ego bild,hehe


Tacos, mums :P




Halloj :D

Idag ska vi käka tacos. Fick i uppgift att hacka lök och skära gurka. Fast det var inte alls jobbigt att hacka lök för vi har en "hacka lök maskin" så det var bara att dra i ett snöre typ, hehe :P Och gurka är ju inte heller jobbigt. Filip fick det lite värre för han skulle skära paprika och tomat.







Åkt skidor på ett soppberg :o

Hej hej ;)

Idag har jag åkt skidor på ett soppberg.... alltså Brudaremossen ( är en gammal sopptipp som dom täckt över med jord om ni inte visste det  ) , haha :P Dom har bara en lift och 2 backar där men det räcker när man är där så kort tid. Var där med familjen och jag och Filip åkte ett par timmar och sen hade vi med oss lite lunch, åt/drack mackor, köttbullar och såklart varmchoklad ;)

Här kommer lite bilder:





Puss ;)


Godmorgon :D



Nu ska jag äta frukost :)

Kram <3


Dagens outfit


Linnen,ramar,skor m.m

Hallå hallå ;)

Här kommer some pics på det jag köpte på  


Converse - låga
( fast dom köpte jag på en skoaffär utanför )



2 linnen - gult och rosa



Tisha med tryck



Grönt boxar linne med ficka



Jeans tights



Låga strumpor



Träningströja oversize modell


Väska jag ska ha till idrotten i skolan och till träningen



Söta burkar jag ska ha på skrivbordet



En Muffins, nej men det är en burk som är wannabe muffin haha :P



Ramar till min fotovägg elr vad man ska kalla det. Ska sätta upp dom för att täcka lite hål ;)



Tuggummi till tuggummiatomaten, fast dom är ju min brorsas då oxå.



Tuggummi, fast det är ju inte heller bara mina då men hade lust att ta lite bilder :P


+ en lampa jag ska ha i mitt fönster, en ögon sminks bortagnings gel och ett skrivbordsunderlägg.



Ha det gött ;)


                                                                                             


Jag tycker ni har blivit lite dåliga på att kommentera så gör gärna det lite oftare. Älskar att få kommentarer och det tror jag alla gör så jag ska oxå försöka bättra mig och kommentera mera :D


Ullared, here I come!

Godmorgon godmorgon! ;) klockan är halv 7 och jag är redan vaken :o nej men det är bara för att vi ska till Ullared idag och vi ska vara där när dom öppnar ;) puss <3

Trassel

Hejsan svejsan ;). Var ju hemma hos mormor idag och fixade lite finlir på det vi drejade. Visar bilder på det jag gjorde när det är klart. Sen åkte jag, mami, Filip och mormor och såg på trassel. Jag tyckte den var bra! Absolut värd att se!! Efter det så åkte vi hem till en av mormors kompisar och åt thai mat. Mums! Det va la inte så jätte kul där men ah, va lite trött.Filip bada i hans pool men jag hade ingen lust. Spela på ipoden ist. Och imorgon drar vi kanske till Ullared, yihoo ;) nej men vi får hoppas att det inte snöar mer så att vi kan åka. Kram <3

Godmorgon :)

Hej hej och godmorgon!!! Ska smart åka till mormor och har en del att hinna med så vet inte varför jag sitter här :S men men ... Några saker jag ska hinna med är att äta, ta på mig kläder, sminka mig och platta håret om jag hinner. ska ju se trassel på bio sen och det ska bli kul! Kram ;)

iPod blogg

Hej hej bloggen! :) just nu ligger jag i min säng och bloggar lite. Är skit trött men orkar ( ???) inte sova, hehe. Min busiga hamster håller på och stökar runt i sin bur, men jag ser inte vad han gör för jag har släckt lampan så att inte mami och papi ska märka att jag är "uppe" elr vad man ska säga :P aja, nu ska jag försöka sova. Godnatt <3

Var med du oxå!!!

Hej :) Är med i veckans blogg på Andreas blogg. Kan tyvärr inte länka från ipoden men jag har hennes blogg som länk i menyn.länkar nästa gång jag går in på datorn. Var gärna med du också! Kram <3

Dagens outfit


Johanna


Johanna och jag på nån innebandyträning förra året. Vi ser inte så glada ut ( hehe )och den blev väldigt suddig för jag var tvungen att zooma in oss, men det var den första bilden jag hittade på oss och orka inte leta mer :P


Halloj!! ;)

Nu har jag vart med Johanna en stund.Det var skoj! Det ända vi gjorde var att gå en promenad,sen skulle hon hem och äta,men hon kommer kanske tllbaka :)

Kram på er <3


Hadde inget att göra...

... så därför så redigerade jag lite bilder på mig ;)



( dom blev lite olika storlekar när jag klippte till dom, haha :P )


♥ Alla hjärtans dag ♥

Ett hjärta till alla er som läser min blogg


Dreja ( stavning? )

Hej!!! Nu ska jag och min brorsa snart gå iväg till bussen och åka hem till mormor. Vi ska dreja där och det ska bli jätte kul. Min mormor är jätte duktig på det och har drejskiva och sånt i källaren. Bloggar från en iPod så det är därför det inte ser så bra ut :S Kram på er ;)

Kladdkaka

Hej! Håller på att baka kladdkaka :) .Den är inne i ugnen nu så nu måste jag diska ( blää ) och slicka skålen ( mums ) . Kram på er <3

Bloggar från en ipod :)

Hej bloggen!!! Bloggar från en iPod nu och ville bara kolla hur det blev :). Det är jättebra nu när jag lärt mig hur man bloggar från en iPod för då kommer jag kunna blogga mycket oftare. Ha det så bra allihoppa! Puss <3

Hej igen :)

Hej hej :)

Ledsen att jag inte har bloggat på ett tag men det är min blogg så jag bestämmer, mohahaha.... haha nej skoja bara men jag har inte haft tid och så har jag inte orkat.

Men tänkte berätta lite vad jag gjort dom senaste dagarna iaf :)

I fredags var jag och tränade på träningsverket med Emma. Vi gick först 2 km på löparband, sen va vi på ett spinningpass och sen så gick vi lite till och körde lite på trampmaskinerna.

Igår så var jag och mamma på bolagret och ikea och kollade på saker till mitt rum. Hittade ett skrivbord och en stol på ikea som jag fick med med hem. Roligt roligt :D Satte såklart upp det igår + 2 hyllor över det.

Jag och min brorsa bestämde också äntligen vad våran lilla gulleplutt ska heta. Nån som vågar gissa?? Tänker snart lägga ut en bild på honom och då berättar jag också vad han heter. Så ni får vänta med att veta, haha. Elak jag e va? ;)

Kollade också såklart på


( vad tycker ni om deras nya logga?? Sj tycker jag att den är riktigt snygg :) )

Tycker ni rätt låtar gick vidare?? Jag tycker  att det var rätt låtar som gick till final, men att Elektrisk borde gått till andra ist för hon som sjöng som nr 2 ( kommer inte ihåg vad hon hette ;) ).


Äntligen, äntligen äntligen....

...har jag och min brorsa köpte en hamster :D Blev en liten angorahamster kille :)  Den är så himla söt <3  Just nu ligger den och sover i röret. Naaw <3


Vi har inte riktigt bestämt namn än men vi har några olika förslag på T att välja mellan. Men om ni tycker den ska heta nåt speciellt så kommentera gärna :D Kom ihåg att det ska vara på T bara.


KRAM <3


Hemma hos mormor



Mina bästaste bästisar på klassresan i 6:an <3  Matilda, Mathilda och Emma :D
Om ni undrar så skulle jag ladda upp bilden nån gång, men sen tog jag bort den och då ligger den ju kvar, venne om ni fattade men aja.


Hallå hallå!! ;)


Är hemma hos mormor nu för hon fyller år. Grattis grattis :) Venne hur många :S Frågade inte det, får fråga mamma sen, hehe :P 

Åt precis tårta iaf och håller på att spy nu känns det som. Usch!! Fast tårtan var jätte god, väldigt mäktig bara för jag tog inte så mycket. Tur att jag ska träna imorgon och på fredag, haha ( skämt ). Tror jag ska träna på fredag iaf med Emma, kanske Mathilda. Skulle vi det om ni läser det här??


Un Beso// Felicia


Jag köpte:

Hejsan svejsan ;)


Kommer ni ihåg att jag var och shoppade i måndags med Mathilda
( träffade även Emma och Johanna där, så var med dom oxå ) ?? Aja, iaf så köpte jag this när jag var där:



Foundation - Åhlens, Viva la Diva



Örhängen - H&M



Hårnålar/ Hårspännen - H&M



Hamster godis som hamstern kan få när den kommer :) -  Zoo center ( tror jag det hette iaf)


UN BESO // Felicia

 


Den hemliga miljonären

Hej :)


Kom precis hem från innebandyträningen för ett tag sen. Dushat, ätit pannkakor och lite sånt.

Nu ska jag kolla på "Den hemliga miljonären". Går på Tisadagar kl. 21.00-22.00 på kanal 5.

Kram och Godnatt <3


Längtar efter min hamster :D

Har inte köpt den än men ändå... JAG LÄNGTAR IHJÄL MIG!!!! Hatar att vänta. As jobbigt ju!! Håller ni inte med??


Gulliga hamster pics




Naaw, jag dör så söta ♥


Shopping med Mathilda idag ♥

Tjooho!!! ;)

Idag blir det shopping med Mathilda på F-torget. Roligt roligt :thumbup:

XoXo//  Felicia :cool:


Fixat på rummet :)

Halloj ;)

Idag har jag varit på F-torget med mammi,pappi och Filip. Kollade runt lite och fikade. Sen åkte vi till några möbelaffärer, bla Mio. Hittade en snygg sängstomme där men vi får se, den vart mycket bredare än min säng jag har nu. Vill väldigt gärna ha en säng som blir lite mer som en soffa om man slänger upp några snygga kuddar i den.

Sen när vi kom hem så fixade jag lite på rummet, dvs äntligen bestämmde hur jug skulle möblera det, satte in grejer i min nya bokhylla och byrå, hände upp min  spegel, tavlor m.m.  Ska iväg nån dag nu och kolla på tapet och lite så också, så får vi se hur det blir med det. Ska ju bara tapetsera under snetaket isåfall, och då behövs det bara en rulle så det blir inte så dyrt :) Jobb för mamma och pappa bara ;) Ny matta behövs också, en stor lurvig. Har ingen aning på färg bara, förslag någon??  Ska även köpa ramar och beställa hem bilder till min fotovägg. Behövs många bilder för att täcka lite märken jag har på väggen från mina gamla saker :P Sen ska jag även ha nya kuddar och en ny pläd till min fotölj. Och ska kolla på ett nytt skrivbord+ stol. Är inne på ett högt, vitt skrivbord med en barstol till. Snyggt tycker jag  :thumbup:




Nu ska jag börja ladda inför solsidan, haha ;)  Nää, men jag ska äta Ostkaka. Mums :P Älskar det!! Har ni ätit Ostkaka?? Isåfall, vad tycker ni om det??








D · a · g · e · n · s···o · u · t · f · i· t


Svar på tal

Filip om Pratar genom datorn med Mathilda :D

Felicia är dum


Svar : 
Jaa, Kissie har ju typ sagt att man inte är nån riktig bloggare förrän man fått en elak kommentar, så antar att jag ska vara glad nu?? ;)


Idag är det Melodifestivalen!!!! :D

BIDRAGEN
 
( ej rätt ordning)


Dilba





Danny





Pernilla Andersson





Jonas Matsson





Jenny Silver





Rasmus Viberg





Swingfly





Le Kid




Vilka tror ni går till finalen i Globen?? Själv har jag inte den blekaste :S


Rat on the scooter



Ohh, älskar det spelet :D


Pratar genom datorn med Mathilda :D

 

Nu är det Halv 8 hos mig som gäller :)

 


Haha, jätteroligt :D Ni måste kolla!!!


Video jag spelade in igår när jag hade otroligt tråkigt. Varning för massa babbel och tråkiga skämt. MOBBA INTE!!


Te och vaniljbulle


Bild från klassresan i 6:an  :D  Ser ni vilka det är??


Hallå ;)

På torsdagar är mamma alltid ledig från jobbet så idag är hon hemma och kan ta hand om mig :)

Och när mammis var och handlade så köpte hon vaniljbullar. Mums :)
Dricker också lite te just nu.  Äckligt men skönt för halsen! :P


KRAM ♥


Så sant som det står skrivet...


När man börjar sakna skolan har man verkligen tråkigt :S

Rubriken säger allt....


Trubbel i sagoland



Hejsan :)

När jag var hemma hos Emma i lördags så började vi kolla på Trubbel i Sagoland, men vi hann aldrig se klart den :(  Gjorde det nu istället. Riktigt bra film!!! Rekomenderar :D


KRAM <3


Shit vilken skillnad!!

Jennifer Lopez

Tyra Banks

 

Ser ni vem det här är??


Hemma idag igen :(

Tjabba tjena hallå!!

Hemma från skolan idag igen. Inte bra... :(  Tror inte jag har nån feber längre och mår mycket bättre ( men iof så brukar man ju må bättre på morgonen ), men jag har fått en hemsk hosta och blivit lite förkyld. Dessutom är lite av det vita i mitt ena öga helt rött. Usch och fy!

Nu ska jag ta och checka lite andra bloggar , men vi hörs!

KRAM :)


Milkshake - sämre kan man ha det...... ...och bättre



Tjabba ;)
 
Sitter är och dricker milkshake :) Mums <3  Choklad är min favvis :D
Vilken är eran??


KRAM <3


Sex and the city 2



Har precis kollat på Sex and the city 2. Älskar alla kläder och allt mode i dom filmerna!! Gör inte ni?? Har ni inte sett nån av dom tycker jag absolut att ni ska göra det :)


KRAM <3


Visste ni...?

... att det "finns" kalorier i halstabletter?


Godmorgon <3




Dagens outfit :)
Tröja - Stadium  , Pyjamas byxor - Ullared,  Filt - IKEA


Godmorgon alla bloggläsare :)

Vaknade kl.9.07 idag. Skönt att få sova länge! Tog alvedon igår kväll för att kunna göra det :)

Mår iaf bättre idag :)  Vet inte om jag har feber för har inte kunnat ta tempen än, eftersom jag måste dricka jätteofta för att jag har ont i halsen. Tar tempen i munnen och då måste man typ vänta en halvtimme efter att man ätit eller druckit nåt :S

Var tar ni tempen någonstans??

Det känns inte som att jag har nån feber, men man brukar ju må bättre på morgonen så vi får väl se.


KRAM PÅ ER  <3


RSS 2.0
Test