Mumma :P

Åt jättesmaskig jordgubbs och rabarberpaj till efterrätt nyss :) Pics ↓


Osis... :S

Nämen tjenare mannen bloggläsare ;) Hade sån otur när jag skulle ner och träna förrut idag :( Försökte få tag på Ella innan men då var hon inte hemma så jag kunde inte bestämma nåt med henne. Men jag läste på hennes blogg att hon skulle träna så jag tänkte att jag skulle åka ner själv och träffa henne där. Tyckte det var lite konstigt att hon åkte ner så tidigt men tänkte inte så mycket på det. Sen när jag kom ner då så hade dom flyttat fram spinnigen en halvtimme så dom hade precis börjat och jag ville inte komma in efteråt så jag cyklade hem igen. Typiskt :(

Men sen så cyklade jag och mamma till ett köpcenter istället för att kolla på skor och kläder. Hittade nada. Lite synd... :( Var iof bara inne på H&M, kappahl, Lindex, skopunkten och Cubus. Köpte iof en Frida tidning för jag har inget att läsa just nu. Men jag ska kolla i fler affärer när jag ska åka och shoppa med Mathilda, Matilda och Emma på söndag :) Ha det gott, igelkott ;)


Ny smiley

:C = superledsen/sur


Rosanna i Lyxfällan



Som ni säkert har läst på alla bloggar så ska ju Rosanna ( bloggare, kompis med Kissie) vara med i Lyxfallan idag. Ska ni kolla?? Jag ska faktiskt göra det hade jag tänkt :) Men först ska jag kolla på gårdagens program av 4 bröllop för jag missade det. Vi hörs. Puss ;)


Nymålade naglar

 


Grattis Grattis Lillebror!! :D



frokennal.blogg.se

Har fått en ny favoritblogg ♥ Tjejen som driver bloggen är så otroligt duktig på att måla naglar och bloggar om bla nagelvård, bilder på sina nageldesigner, tips på hur man gör dom m.m. Tycker absolut att ni ska kolla in denna blogg. KLICKA HÄR

Här kommer en av alla underbara nageldesigner:


Solen skiner ....

... himlen är blå, vad det är skönt att leva då!!!



Har varit en helt underbar dag idag igen!! Helgen har ju vart så otroligt skön så jag har inte haft nån lust att blogga då, man måste ju passa på att vara ute! Hoppas dock att sommren är på väg nu och att det är såhär underbart väder ända till September ( man kan ju drömma) .

Nu ska jag snart iväg på träning så måste gå och byta om nu. Vi hörs! Puss ;)


Glad påsk

Har ni fått några påskägg än då?? Själv har jag fått 3 st innehållande 150 kr, en resa i göteborgshjulet och massa godis.


Shopping

Hello ;) Igår så var jag och Filip hos några kompisar och sen åkte jag och familjen och åt på resturang och kollade på cykel till Filip och så, så det var därför jag inte bloggade på eftermiddagen.

Idag så fyller iaf min pappis år. GRATTIS!! :D Så om ett tag kommer släkten hit och så ska vi fira han lite. Vi gick upp kl6 idag för att hinna sjunga för han innan han åkte till jobbet. Var rätt trött då kan men väl säga, haha :P Sen gick jag ner och kollade på Gossip girl, säsong 3. Beställde den i Tisdags tror jag det var och den kom igår!!! Jättebra! :D Beställde den på cdon.com om nån är intresserad.

Tidigare idag så åkte jag och mamma och shoppade lite på ett shoppingcenter för dom har byggt ut och öppnade nya delen igår. Hittade ett linne och en vårjacka på H&M. Orkar inte visa bild :P

Nu måste jag gå, mammis ropar XD Puss ;)


Vitsippor

Hittade dom här när jag cyklade hem från Triumf igår. Nu är det verkligen vår ♥

Fotade av mig och redigerade i Picnik


Triumf

Tjaibbeli Tjabba ;)  Igår åkte jag, Ella, Johanna och min brorsa till triumf och käkade glass. Mums :)


Min glass


Peace




Sleep over

Hej hej :) Från igår till idag sov Ella och Johanna över hos mig. Roligt roligt :D Om ett tag ska vi väl dra nån stans antar jag, får se vart. Hörs latero. Puss ;)


Gossip girl 3

Beställde precis hem tredje säsongen av Gossip girl :D Om ni inte har sett på Gossip girl och läst böckerna har ni absolut missat något!! Dom är as bra! Och även om ni har bara har sett på det och inte läst böckerna ( elr tvärt om) så borde ni absolut göra det, för dom är inte ett dugg lika! :)


On my way out →

Halluuu ;) Nu ska jag och min brorsa gå ut och leka :P Får se om jag tar några bilder. Hörs latero bitches (haha)  ;) Kramelikram :D


Frukost


foto: we♥it


Nu ska jag gå ner och fixa iordning lite frukost. Hörs letero ;) Kramelikram ♥

 


Godmorgon


foto: we♥it

Tjabba ;) Vaknade precis :) Fösta dagen på påsklovet idag kan man väl säga ;) Kl 2 ska jag träffa Emma och Matilda och så ska vi filma lite, annars vet jag inte vad jag ska göra. Är ju jättefint väder ute, så ska troligtvis vara ute. Ha det gött!    

 


Sims 3

Hej på er ;) Har suttit och spelat Sims 3 ända tills nu... Oppsi :P Borde nog lägga mig nu men jag är inte ett dugg trött. Ska iaf inte sitta vid datorn mer nu, inte bra att göra det innan man ska sova eftersom man typ blir piggare av ljuset från datorn. Nej, nu ska jag gå :) Puss ;)


Tjoohoooo :D

Vann finalen med 9-1!!!!! Superglad :D

Final

Tjabba tjena hallå!!! ;) Vi vann semifinalen med 13-1 så är bara hemma en snabbis för att vila lite. Hoppas,hoppas vi vinner finalen :) Skulle verkligen vara jättekul! :D Vi van ju slutspelet av serien förra helgen oxå :) Går bra för oss nu :P Kram <3


Innebandycup



Hello everybody!! ;)
Spelade innebandycup hela dagen igår, därför kunde jag inte blogga så mycket. Det gick iaf väldigt, väldigt bra för oss. Vann alla matcherna i gruppspelet! :D Vann med rätt mycket oxå: 5-0, 8-0, 11-0 och 13-1. Snart bär det av till hallen igen för idag är det dags för slutspel. Önska oss lycka till ;) Kram ♥


Kissies nya design

Har ni sett kissies nya design?? Vad tycker ni om den isf? Själv tycker jag inte den var så jättesnygg :S hennes ansikte är ju helt ojämnt och så har hon nån konstig "ruta" elr nåt mitt i headern. Men det är bara vad jag tycker, så komentera gärna vad ni tycker :)

Sova :)



Nu ska jag
gå och göra iordning mig och sen ska jag nana :) Blir en lång dag imorgon med massa innebandymatcher! Kram och Godnatt <3


Påskelipåsklov :D


Jag och brorsan för några år sen :) Passar inte in alls men men...



Hallå där ;) Lovade ju att blogga varje dag, och så bra gick ju det :S Nej, men jag har inte riktigt haft tid och så är det rätt skönt att inte tänka på att man måste blogga hela tiden. Har skaffat mig ett liv...haha :P

Idag har jag iaf vart i skolan, filmat några scener till Min, Mathildas, Matildas och Emmas film ( vi gör en mobbningsfilm i skolan ( ni kanske får se den när den är klar ) ), vart på innebandy match ( mitt lag är med i en cup - dock spelade inte jag idag  )  och lite mer. Nu är det ju även PÅSKLOV!!!!!! :D :D :D Skönt elr vad??  Ska bara vara hemma hela lovet och vara med kompisar och annat skoj!! Nu orkar jag inte skriva nåt merelimer ;)


PUSS ;)


Skolan

Har gjort en undersökning precias i datasalen, därför bloggar jag.


I`m back!


( jag i branäs ↑ )



Hej alla bloggläsare :D Nu var det verkligen ett tag jag bloggade kan man ju säga :P Har haft en liten bloggpaus, och  det har varit väldigt väldigt väldigt skönt. Har inte varit inne på datorn på typ en vecka.
Men nu är jag tillbaka och ska försöka lägga in iaf ett inlägg per dag.


Puss ;)





Videoblogg

Sorry för dåligt ljud :S

 


snygg "första bild" :P

Naaaw ;)


I`m ready to go!!! :D



Hej!!
Så, nu är allt packat och klart och jag har fått på mig matchkläderna :) Om ca 10 min ska vi åka ner till våran hall och samlas där och sen bär det av till Varberg på cup!! :D Ska bli skojeliskoj och jag hoppas vi kommer till iaf A-slutspel, förhoppningsvis så vinner vi ju också ;) Nu måste jag gå och fixa det allra sista. Hörs när jag kommer hem. Puss ;)


Dagens låt






Lite gäll röst eller vad tycker ni??

RSS 2.0
Test