Pål Plutt

Hejsan svejsan ;) Kollade prerre på Pål Plutt (hahaha) på Filips iPod. Jaja, nu ska jag iaf försöka sova :) Ledsen för bildlöst inlägg men bloggar från iPoden. Ha det bäst! ;) Godnatt <3

Leopard naglar








Nice, huh??

Pizza

          

Nu ska vi äta pizza för att fira att det är morsdag :) Mums mums :P Jag valde en pizza som hette Bella ;)


Fyrhjuling


Fanns ingen bra bild på mig och fyrhjulingen så tog en från google som liknar deras 2 fyrhjulingar lite


Hallå hallå ;)  Idag har jag och familjen vart på mammas fasters land. Typ hela släkten på mammas sida var också där så det var kul! Men det bästa var att vi fick köra fyrhjuling!! Det är grymt kul!! :D Har iof kört det 2 gånger innan när jag vart där men ändå, hehe :P Egentligen måste man typ vara 16 för att få köra, men jag och Filip fick köra ändå om nån vuxen satt bakom och sen så äger dom typ en heeeel skog (haha) så vi körde ju ändå bara på deras mark. Dom har massa vägar inne i skogen man kör på.

Nej, nog om det. Igår var vi först på landet och sen åkte vi till Freeport och sen orkade jag inte blogga, så det var därför det inte kom upp några inlägg igår om det  var nån som undrade ^^  Puss ;)


Okej då..

Haha, inte för att nån har frågat än men jag tänkte bara slänga in en bild på me and my hair :P


( man ser inte så mycket hur håret ser ut nu haha, men det var meningen mohahaha *evil* )


Och det jag tänkte ha på mig hem till Amanda är den tröjan på bilden, svarta jeans, jeansjacka och converse.


Åhh, alltid dessa dumma rubriker



Åhh, jag tycker det är så jobbigt med rubriker!! Ibland går det hur lätt som helst att hitta på något bra att skriva och ibland går det bara inte alls. Stöööör mig!! Nån som håller med?? :P


Hej förresten! ;) Har inte bloggat på nån dag men har inte haft nån ork och glömt bort det om jag ska vara ärlig. Men jag kan försäkra er om att ni inte har missat nåt för jag har inte gjort något speciellt alls! Eller...asså... det har jag ju faktiskt. Var och klippte mig igår :) Just nu är mitt hår jättelent, ganska kort, tunt för att vara jag och spikrakt! Hehe :P Orkar inte visa bild (alla som läser bloggen har ju typ sett det i skolan så ahh).  Om ett tag ska jag och min familj hem till Amanda och grilla. Ahh, det var typ allt. Se yaa (haha). Puss ;)


Godmorgon + redovisningar

    

Godmorgon godmorgon
* sjung som i den där låten* :D  Gick upp för ca 15 minuter sen. Fast jag vaknade av mig själv för typ en timme sen men eftersom jag hade ställt klockan på halv 8 så låg jag kvar och gosade, hihi ;)

Gick iaf in på datorn för att träna på våran Historia redovisning ( måste träna till powerpointen) . Är sjukt taggad nu på att redovisa både engelskan och historian så vi får hoppas på att vi gör det idag!! :) Är bara lite nervös.... :S Nej, nu ska jag gå och käka frukost för det kurrar i min mage :P Tror jag ska fixa lite scrambeleggs och bacon, mums :)  Kramelikram och wish me good luck med redovisningarna ;)


Konfirmation



Hello kära readers ;)
Skulla haft engelska redovisning today, därav den fina svengelskan. Men det blev inte så för vi hann inte! :( Riktigt synd, jag som gått och laddat upp mig så, hehe.

Jaja, gick in på datorn en snabbis bara för att checka en powerpoint som inte blev helt rätt. Måste ringa Johanna nu och kolla med henne * slår numret* *pratar med Jojjo* Nån minut senare: Så ja, då var det löst. Skönt :)

Men nu tänkte jag ta och skriva om det som rubriken säger. Ska ni konfirmera er?? Det ska jag! Ska gå och posta min "ansökning" om vilken konfirmation jag vill gå på nu. Valde bara ett första val och inget andrahandsval för jag tänkte att om jag bara har ett val kanske det är större chans att jag får det, för den kyrkan jag hade tänkt ha som andrahansval ligger mycket närmare mig än den kyrkan som är mitt förstahandsval så jag tänkte att då kanske dom sätter mig på den om det är många som bor närmare den andra kyrkan som tar den. Aja, hoppas ni fattar hur jag (och mamma) tänker. Nej, nu måste jag gå! Hörs :D


Ösregn

       

Hello! :)
Just nu sitter jag inne framför datorn och har det gött medans det bara forsar ner regn utanför. Tur att man har tak XD  Btw så gick det bra för Filip i Lilla Göteborgsvarvet och vi såg några vi kände som sprang, bla några från innebandyn :)

Nu ska jag sätta på mig min Onepice och kolla några avsnitt på Glee (fick låna boxen med första säsongen av Emma).Har inte sett ett enda avsnitt men många säger att Glee är jättebra så jag får väl se :) Har btw kollat klart på Gossip girl säsong 3 så måste beställa hem säsong 4 nu!! Så sjukt spännande och bra! :D Tjänade ju rätt mycket pengar när vi sålde saker på Heden så tänkte ta av dom men vill spara lite först också så att jag har mycket över :P Nej, nu måste jag gå :) Kram <3


Lilla Göteborgsvarvet


Tjabba! ;)
Snart ska jag åka och kolla när min brorsa springer Lilla Göteborgsvarvet. Jag tycker det är riktigt kul att kolla på alla "barn" som springer förbi :)  Känner ni nån som ska springa Lilla Göteborgsvarvet eller ska ni springa själva??  

Efter det ska vi iaf åka hem till mormor och äta mat och sen blir det väl att duscha och träna lite på redovisningarna. Vad ska ni göra/har gjort idag? Pussisar ;)

 


Money money money



Hallå hallå :)

Idag har jag vart inne på Heden hela dagen och sålt mina och Filips gamla kläder, leksaker m.m Det var rätt kul och vi fick ihop mycket pengar :D

 

Efter det gick jag och mamma upp till Avenyn och kollade lite på Göteborgsvarvet och köpte glass. Fattar inte hur man orkar springa så långt!! Galna människor.... *skämt*

Sen åkte jag och mamma till Grizzly och köpte mat, godis och sand till Theodore. Vi köpte en matblandning som hette "lyxblandning". Bortskämd liten hamster, haha :P Dessutom blandade vi i godis ( stackarn kommer bli tjock :O ).

Puss ;)


Svart vs. vit chihuahua


Äntligen har jag hittat sommarens ↓

I helgen köpte jag dessa snygga jeansshorts på Bikbok för 249 kr. Är otroligt nöjd med dom :) Längden och passformen är perfekt på mig. Jeanshorts passar ju dessutom till allt och är snyggt och skönt att ha på sig under varma sommardagar. Korta jeansshorts är absolut något alla tjejer borde ha enligt min åsikt. Eller vad säger ni??



Shit vad stora dom ser ut på bild :S Men som ni ser så är det storlek S


Innebandy avslutning

Halluuu ;) Idag ska vi ha innebandy avslutning ( fast vi kommer fortsätta och träna ett tag till :P). Vi ska spela Volleyboll och sen ska vi åka hem till mig och grilla och käka godis. Funny :D Vet inte vad jag ska skriva mer så ni får ha det så bra!! :) Puss ;)


Jag och hotellet på Fuerteventura. Vi bodde dock en liten bit bort i en villa med egen pool, fast den hörde ändå till hotellet för det fanns typ 20 likadana och så  kunde vi använda deras pooler och så :) Den poolen ni ser i bakgrunden kallas olympiapoolen och i den fick mer seriösa simmare simma ( haha ) , men det fanns 3 andra pooler också.



Sött godis

När jag var på H&M i lördags så fick alla som köpte något en liten godispåse från Gott och blandat. Godiset var otroligt gott och gulligt. Godiset föreställde tex kameror, badbollar och flipflopps. Take a look! 


 


Grattis Mathilda ♥


Methilda på klassresan i 6:an :)

 

Idag blir Mathilda fjortis ;) GRATTIS GRATTIS :D


H&M tidning

När jag var på H&M i lördags så snodde jag med mig denna katalogen hem :) Har hittat massa bra inspiration i den och så känns den som ett riktigt mode magazin vilket är toppen. När vi ändå pratar om detta så fick jag bläddra i en jättetjock bok/block med massa typsnitt på min praoplats som dom har och den kändes lite som den boken i Djävulen bär prada ni vet, den som dom lämnar hemma hos Miranda? Men tillbaka till ämnet - här kommer några bilder från och på den tidningen/katalogen :)

  
 
 
 


Btw, har ni fått hem H&M`s sommarkatalog?? Har hittat många snyggingar i den. Bla några sommarklänningar :)


Svar på ALLA era frågor

Hej alla söta bloggläsare!!! :)
Tänkte ta och svara på alla era frågor nu som ni ställde i frågestunden. Men först vill jag bara länka till söta Andrea , för hon skrev flest frågor :) Men nu kör vi!!!

1. Vilken artist gillar du mest?  
Jag vet inte. Lyssnar på det som går på radio så det är väldigt olika. Men just nu så kan man väl säga att det är Justin Bieber :) Började gilla honom väldigt mycket efter att jag sett Never say never och har en lista på Spotify med bara Justin Bieber låtar :D


2.Vilket är ditt favvoplagg i din garderob?
Oj!! Jag vet faktiskt inte.... Gillar nästan alla mina kläder :) Men kanske mina converse om det räknas till garderoben.

3.Har du haft ngn annan blogg än denna?
Japp! :) Min första blogg heter Emmififfia och den hade jag tillsammans med Emma ( finns fortfarande kvar) .

4.Följer du min blogg? :D ( från Andrea ) 
Jajamen!! :D  


5.Vilka bloggar följer du?
mmiah, beautydiva, emmisenz, loveella, eelmlaa, juliasoutfits, addiisblogg, sospop, teddyy, hejsanalexs, mmatii, thenameisidah, bostonbruins, kenzas, fokis, kissies, tyras, micahs, biberdream, frokennal.


6.Hur kan man bli så söt som du? ;D <3
Jaa, du?? Det kan man ju fråga sig ;)

7.Vilken affär skulle du valt om du fick allt i den butiken?
Fiorucci tror jag :)

8.Favorit program?
Ingen aning. Byter väldigt ofta. Men just nu kollar jag på Fyra bröllop varje dag så borde ju vara det isf ;)

9.Vilken är din absoluta favoritlåt?
Ojskipojski. Även här byter jag väldigt ofta. Men jag gillar Never say never med Justin Biber och alla låtar som går på radio utom Grenade med Bruno Mars

10.Vem hejade du på i ESC (förutom Eric Saade då ;D)?
Öhh, ingen?! :P  Men jag tyckte att en tjej i blå klännign var väldigt bra, kommer inte ihåg vilket land det var nu bara :S

11.Vilket är ditt snyggaste klädesplagg enligt dig? :)
Mina converse I think ;)
 
12.Vilken/vilka är dina favoritböcker?
Alla hungerspelen böckerna ( rekomenderar starkt!! ), Twiligt och Elsas mode+ Elsas värld.

13.Hur sminkar du dig dagligen?
Har inte använt smink på typ en månad nu!! Tycker det är sjukt skönt att slippa fixa det på morgonen och slippa tvätta bort det på kvällen. Dessutom tycker jag att det är snyggare att inte ha smink på våren/sommaren när man börjar bli brun. Kan lätt sen kladdigt ut. Men på vintern hade jag smink nästan varje dag och då hade jag kanske lite foundation för att täcka på vissa ställe bara - inte i hela ansiktet - och puder och mascara. Ibland hade jag också lite brun kajal på insidan av nedre fransrad.  

14.Vilken är din favoritmånad?
December för då är det jul+jullov, Januari för då fyller jag år+ jullov och Juni,juli och augusti för då är det SOMMARLOV <3 :D


15.Hur kommer det sig att du började blogga?
Vet inte. Tyckte det verkade kul och så skaffade mina kompisar också bloggar :)

16.Vilket är ditt favorit land?
Sweden

17.Ungefär hur många läsare har du på din blogg?
Mellan 15-25 varje dag. Men jag har börjat märka att statistiken går  ↑ vilket är jättekul!! :D


18.Vad vill du bli när du blir stor ;)?
Jag vet faktiskt inte. Men jag skulle vilja hålla på med nån typ av design. Nu när jag har proat på en reklambyra så skulle jag faktiskt kunna tänka mig att jobba så och designa affischer m.m

19.Dröm kändis kille?
Kanske Justin Bieber eller Taylor Luthner ;)

20.Är du kär i någon?
Nopp. Och skulle jag vart det så skulle jag inte berättat det i bloggen :)

21.Tycker du om banan? x)
Beror på vad du menar för nån banan.... HAHA, nej skoja bara XD Hoppas alla fattar det :P Njaa, sådär. Beror på vilket humör jag är på ( misstolk ).

22.Vem är din idol?
Har faktiskt ingen, men som sagt, I like Justin :)

23. Vilket är ditt favorit ämne i skolan?
Slöjd :D

24. Hur många gånger tränar du per vecka?
Det beror på... men i vintras så hade jag innebandy tisdag och torsdag+ match på helgen och så tränade jag på träningsverket onsdag,fredag och söndag+ idrott 2 ggr veckan i skolan.  Men just nu så har jag bara träning Onsdag, Torsdag, Fredag och Söndag+ idrott med skolan 2 ggr.  Men jag brukar träna ca 4 ggr varje vecka+ idrott i 2 ggr i veckan i skolan då också :)


TV / Dator  = för man kan ju kolla på tv på datorn XD Och så hade jag ju inte kunnat blogga annars.
Sommar / Vår  = för då har man sommarlov!! :D
Godis / Glass = glassmonster XD Dessutom kan man ju få godis i glass, tex smartisglass..... ;)
Hallon / Jordgubb = vet inte varför :P
Blond kille / Brunettkille :)  = Spelar inte så stor roll tycker jag :)


Hoppas ni är nöjda med svaren. Undrar ni nått mer så är det bara att kommentera :)


Don`t forgett...

...att ställa frågor till min frågestund HÄR :D Avslutas när som helst. 


P.S Glöm inte att den som ställer flest frågor får en länk. Om ni vill ställa fler frågor nu så räknas alla era frågor ihop bara så att ni vet ;) D.S

 


Ang. min prao

                                                                 Postat av: Matilda

                                                                 Vart praoar du nu

                                                            2011-05-17 @ 16:32:54
                                                      URL: http://beautydiva.devote.se


 Mitt svar:  Jag proar på en reklambyrå som heter startcomunication. Dom gör bla alla affischer och kataloger för Stena Line. Har fått se massa reklambilder och en affish som inte har kommit ut än så det är kul. Har även fått vara med och säga vilken bild jag tycker vi skulle ha till en reklambild för Hammarkullefestivalen eller vad den nu heter. Sen så har jag fått leta typsnitt och bilder till en logga som vi håller på och gör nu.Visar bild på den när den kommer ut ( kan säga att den har med bloggar att göra, spännande va?? ). Där är jag även med och får säga vad jag tycker och komma med förslag. När dom fixar med bilder och text och sånt använder dom Photoshop, indesign och nåt annat program. Lite avis för alla har varsin stor stationär apple dator, var sin Imac pro typ och en iphone, hehe.  Sitter alltid med en tjej som heter Mariette, fick praoen genom henne eftersom vi känner henne. Är nöjd med min prao plats och skulle faktiskt kunna tänka mig att jobba med detta.

Har ni fler frågor så får ni kommentera :)

Skillnad

Lite skillnad på bloggen nu va? Återställde min kodmall igår (med mening) så satt hela eftermiddagen idag och fixade med min design från grunden. Blev rätt nöjd. Gillar att den nya designen är sommrig. Men nu undrar jag vad ni tycker så kommentera gärna. :)

Kolakakor

Hej hej! ;) Bakar kolakakor hemma hos Ella nu. Johanna är också här. Måste gå. Kram ♥


Hejsan hoppsan! ;)

 

Har ju inte bloggat på ett litet tag så tänkte berätta lite kortfattat vad jag gjort :) :


Fredag:
Var och tränade spinning med Emma, vi träffade Ella och Emma där. Sen åkte jag och familjen in till stan och åt på Subway :P

 

Lördag:
Var på stan och shoppade med mamma. Sen på kvällen gick vi hem till Emma och så kom Johanna.G och hennes familj också dit. Vi åt mat, spelade wii, kollade på ESC m.m. Jag,Emma, Lillebrorsorna och Johanna satt på Emmas rum och kollade och när dom delade ut poängen tjoade vi och applåderade när Eric fick på äng och "grät" när nåt annat land som låg nära fick höga poäng, hehe :P


Söndag:
Har bara hunnit emd att kolla på Gossip girl och rensat min garderob + andra saker man fixar på morgonen( asså borsta tänder m.m ). Men nu ska jag ringa Johanna så jag måste gå.


Se yaa ;)


Fråga på!! :D



Har sätt att många bloggar har frågestund just nu, och jag tänker inte vara sämre själv utan drar igång en frågestund jag med. Så är det nåt du undrar eller bara tycker är kul att veta, så sätt igång och fråga!!! Svarar när jag fått in tillräckligt många frågor.


Jeansshorts

Är sjukt sugen på att köpa ett par jeansshorts och det kommer absolut införskaffas innan sommaren. Här kommer några olika snyggingar från H&M.


Innebandy



Hej hej :D
Är ni glada för inlägget förrut?? Tycker det var jättekul att Johanna ville gästblogga! Tack Johanna<3


Om ett tag ska jag åka iväg till träningen ( innebandy) . Har ingen lust att träna idag, men det är ofta så och sen tycker jag att det är jättekul när jag väl kommer dit :P  Peace ;)


TJENA ALLA HAVSGURKOR :)

Hej jag heter Johanna och jag är filifjonkasns kompis :)
Just nu sitter jag i skolan med felicia,andrea och emma och vi gör ett arbete om Libyen.
Det är faktiskt kul :D för vi sitter och pratar lite i smyg då och då :P
BUSIGT !! :P
Men här kommer lite roliga bilder från skolan :)


HA DET TOPPEN BRA :)  OCH AKTA ER FÖR KALLSUPAR !!  :) 


Listen to your heart, listen to music

Siterat(?) av Johanna ↑

Här kommer dom 5 första låtarna på min spotify lista:

1. Jag kommer - Veronica Maggio

2. The lazy song - Bruno Mars

3. Little bit - Lykke Li

4. On the floor ( radio edit ) - Jennifer Lopez, Pitbull

5. Follow me home - Killabite


Water marble

Här kommer en video på något som jag absolut skulle vilja och kommer att prova någon gång. Sjukt coolt!!!!!! Det är lite segt i början men kolla gärna på hela eller spola fram till slutet för resultatet är så fint!! :D Se och njut :P

 




 



Vad tycker ni??? Komentera gärna :)

För fler videos på detta klicka HÄR eller sök på "water marble" på youtube 


Hej hej sommar!!



Hej goddag och hallå!! ;) Är ju värsta sommarvädret ute idag. Sjukt skönt!!!!! :D Hade shorts i skolan idag för första gången under heeela min skoltid!! :O Nej men på mellanstadiet hade jag bara halvlånga byxor och nu i 7 tycker jag inte att det har vart tillräcligt varmt. Men idag smällde det, hehe :P

Skulle upp och badat i en sjö med Emma och Matilda idag men dom kom lite sent och så åkte jag ner till Matilda och så gick vi om varandra :( Sjukt besviken på att jag inte fick mitt första dopp för året idag, men så blir det ibland. Kram på er ♥


Vet inte vad??

Hej!! :) Vet inte riktigt vad jag ska skriva... känns så tråkigt att bara skriva att man varit i skolan,läst bloggar, gjort läxor m.m. Har ingen riktig lust att blogga när statisktiken sjunker och inte så många komentarer och sånt. Hade ju jättemånga läsare för någon dag sen, men det är tydligen borta nu..?? 

Men nu undrar jag vad NI LÄSARE vill läsa om?? Är ju för er jag bloggar( lite för min egen skull oxå iof man ah) , right?? Så ni vill jag att ALLA Komenterar. Ser ju i statistiken hur många som läser bloggen och hur många som verkligen kommenterar. Men skriv nu bara inte " bra som det är" och sånt, för det finns alltid nåt man kan färbättra ;) Så kom igen nu, lämna en kommentar, det tar bara nån sekund. Ses. Puss ;)


Sommarstället


Hej bloggen!! ♥ Uppdaten under helgen har varit usel, eller ja, jag har ju inte bloggat något alls :S Men jag har vart på landet hela helgen och haft det skojsigt. Har bla hopat studdsmatta, ätit glass, busat med kusinerna, fiskat krabbor m.m Vi hörs. Puss ;)


Disco Time!!! :D

 

Halloj!! :D
Idag ska vi ha disco för lågstadiet med klassen för att tjäna pengar. Ska bli jätteroligt! :) Åker om ca 1 timme och ska bara hinna äta innan och göra mig iordning så det är gött ;) Just nu lyssnar jag på Veronica Maggios nya skiva Satan i gatan på Spotify. Rätt så bra.
 Hörs. Puss ;)


Snälla svara :)

Snälla skulle inte ALLA kunna svara på denna frågan!! Det tar bara nån sekund och jag skulle bli jätteglad verkligen :) 

Här kommer frågan:

Vilket av följande hudjur gillar du bäst??

•Kanin

•Katt

•Hund

•Hamster

•Marsvin

•Fåglar

•Häst

•Annat




Skulle bli jätteglad om nån svarade innan fredag ( är till en matteläxa nämligen ) :D Puss ;)

 







Snyggt


H&M divided


Dagens outfit

Tjohoo!! :D Nu ska jag snart dra till skolan, men först tänkte jag slänga in en liten bild på dagensoutfit.


Allt kommer från New Yorker, haha ( märkte det nu )

 


Jordgubbsmuffins


we♥it



Halli Hallå!!
Bakade precis jordgubbsmuffins så nu sitter jag här och smaskar. Hittade på receptet själv, tycker det är jättekul att improvisera lite. Dom blev jätte, jättegoda. Dock blev dom inte så fina, men men... btw, e det nån som vet hur alla cafeer och sånt får dom så fluffiga och stora?? Om mina jäser mycket så rinner det bara över kanten :SHmm, nåt att tänka på :) Om ni vill att jag ska lägga upp receptet på bloggen så komentera. Ha det ;)


Det snöar ute

Jag tror jag svimmar :S

Redigerat film

Hej hej :) Kom precis hem från Emma där vi redigerat våran mobbningsfilm till skolan. Tog typ 2 timmar och den blev rätt så bra, så det är ju bra :) Hade vart lite pinsamt att komma till skolan imorgon utan filmen eftersom vi lovat att ta med den.... Oppsi :P Men nu är den iaf klar och det är j*****t skönt!!!

Btw, Never say never var skitbra!! Rekomenderar den starkt även om ni inte gillar honom så mycket eller inte alls. Puss och godnatt <3


Justin Bieber - Never say never




 

 


Never say never



Halloj :D Fick ju i present av Emma, Mathilda, Matilda och Johanna att vi skulle gå och kolla på en film på bio som jag fick bestämma. Bestämde att vi skulle se Justin Bieber - Never say never. 2 av dom ville inte se den, men som sagt, jag fick bestämma, mohahaha XD  Ska ta bussen in till bergakungen kl 13.24 ( intresseklubben antecknar ). Nu ska jag checka lite bloggar och sen ska jag fixa lunch och göra mig redo för BIOTIME!!! Vi höres. Puss ;)


Måste ha, måste ha, måste ha!!!



Blev helt kär när jag såg det här nagellacket!! :love: Måste bara köpa det!! Det har blått som bas, men skiftar även i gult, grönt och rött. Lite som bensin. Kostar ca 130 kr på Make up store


Oj oj oj!!

Shit pommes (nytt favvouttryck)  nu måste jag sova!!! Hörs imorgon. NattiNatti ;)


suuuuuddig.... :S




Pics på det jag köpte


skopunkten ↑



ur och penn ↑



åhlens ↑

 


Tävling hos mmatii



Hej hej :) Är med i en tävling på Matildas superfina blogg! Priset är en assnygg ring( se bild), så vill självklart vinna ;) Var med du också genom att klicka HÄR :) Kram <3


Shopping med tjejerna

Hello boys and girls!!  
Nu ska jag åka och shoppa med Emma, Matilda och Mathilda. Roligt :)
 Hörs senare. Puss ;) 


Zumba




Tjabba!! :D
Nu ska jag iväg och dansa zumba. Bloggar letero. Puss ;)



 


Yesterday


På bilden: Jag. Bakom kameran: Filip


TjibbeliTjabba ;)

Igår var jag på landet för första gången iår :) Vi satte upp studsmattan och så latade jag mig i solen och så. Riktigt gött :P

Sen när vi kom hem åkte vi till några kompisar för att fira Valborg. Vi körde dopphandboll ( haha? ), fotboll och nåt spel på deras iPad och så ( gjorde allt detta med barnen som ni kanske förstår :P )

Ha det bäst, flodhäst :D


RSS 2.0
Test