Tårtor

Hej! :) Här kommer some pics på tårtorna jag haft genom åren och som jag har bilder på:


9-års tårtan :)




Hade ingen bild från när jag fyllde 10, så här kommer 11-års tårtan direkt!




12 år och chokladtårta :)




Fyllde 13 och var tydligen galen i rosa?? ;)




Hade 2 tårtor när jag fyllde 14. En på min riktiga födesedag som jag firade på Fuerteventura (översta bilden) och en när jag hade kalas för släkten (nedersta bilden). Den tårtan vi åt på Fuerteventura har vi ingen aning om vad den kommer ifrån, haha! Den bara stog på vårat rum när vi kom tillbaka från tennisen :) Antar att den var från hotellet. Den andra tårtan har vi gjort själva som vanligt. Jag matchar chokladtårtan ganska snyggt genom att vara så brun, haha ;) Saknar!!






Detta året ska vi göra marsipantårta, rosa såklart! ;) Visar bilder på den sen :) Puss ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test
Test