Smoothie

Hej! Ska fixa en smoothie nu som jag ska ha imorgon till frukost. Perfekt att göra den dagen innan, för då slipper man att hålla på att fixa på morgonen om man jag bråttom, utan man kan bara ta ut sitt glas ur kylen :) Är ju dessutom gott och nyttigt, om man inte tar i massa socker vill säga....

När jag gör smoothie brukar jag oftast ta en påse med färdig frukt man ska ha till smoothie (har ni hört talas om det? Jättesmart för det är bara att ta en sån påse och blanda med 2dl "dricka" och så får man ett glas. Finns med både jordgubb, hallon och sånna frukter och mango och sånt) och mixa med hälften mjölk/ youghurt eller juice + en banan, men idag tänkte jag göra med äpple och kanel smak + banan då för det har jag alltid i för det ger en lite sötare smak och så blir man mättare. Kan nog bli gott iaf. Drack det på hotellet i Stockholm och då var det smaskens! ;) KRAM <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test
Test