Konfirmation

Hallå hallå! ;) Har vart på konfirmationsträff hela kvällen, därav den dåliga uppdateringen. Det började kl 6, och då lekte vi några lekar, sjöng, kollade på film, åt kvällsmat, pratade och lite sånt. Slutade vid 10, så kom nästan precis hem.

Är en träff i morgon också mellan 10-8(?!), men jag missar det för vi ska spela SM imorgon med innebandyn. Om det bara hade vart en vanlig match, hade jag såklart hoppat över den för konfirmationen, men den här chansen kanske aldrig kommer tillbaka igen, förstår ni? :)

Ligger i min säng nu iaf och latar mig. Ska snart sova men är inte trött, så deg blir ju lite svårt. Ska upp halv 7 imorgon (härligt!) för våran första match är kl 9 i kärra. Godnatt! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test
Test