Gothia

Hej! :) Började somsagt med att åka och kolla på när Filips lag spelade, dom vann så det var ju kul! Sen så åt vi lite där i den hallen, och så åkte vi sen vidare mot hallen där jag skulle spela. Så när vi varit där i typ en halvtimme så samlades mitt lag för uppvärmning och taktiksnack. Sen spelade vi match då mot Vöikers, och vi vann med 4-3. Sjukt gött! ;) Efter det åkte vi så snabbt vi kunde till Scandinavium, och hann precis till invigningen ( berättar mer om den sen )! Kollade då på den, och sen lite på herrmatchen efteråt. Sen när vi inte orkade kolla mer gick vi till avenyn och åt på McDonalds och sen tog vi bussen hem. Var bara jag, pappa och Filip som åkte till Scandinavium, inte mamma.

Sitter hemma i soffan nu iaf och slappar ;) Har 2 matcher imorgon också, så ska snart lägga mig. Här nedanför ser ni några bilder från dagen: Puss ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test
Test