Gissa vad som händer imorgon?? ;)



Hej, hej, hej! ;)
Sorry för dålig bloggning idag, men åkte hemmifrån 20 över 7 imorse så hann inte blogga då som ni förstår. Vi skulle spela semifinal vid 9, så vart därför jag åkte så tidigt. Men vi förlorade iallafall, vilket var synd :( Men men, kom ändå delad 3:a i A-slutspelet, så är ändå nöjd! Har ändå gott sjukt bra för oss denna hösten. Har spelat runt 16-18 matcher och förlorat 2 matcher, spelat lika 4 och vunnit resten :) En av matcherna vi förlorade var ju idag då, och den andra var inte jag med på... ;) 3 av dom vi har spelat lika har också vart mot 2 96 lag och ett lag som spelar i 96 serien. Sjukt bra!! Hoppas att det håller i sig nu till våren bara, så att vi kan vinna serien. Ligger ju etta just nu, men allt kan ju ändras :)

Nej, ska inte skriva mer om innebandy nu, kanske tråkar ut er?? Haha, men it's my blog so.... Nej, men efter våran match kollade vi lite på när ett annat Lindås lag spelade, sen åkte vi till Klubbhuset för att kolla på klubbfodral och klubba, sen åkte vi och kollade lite när P96 spelade B-semifinal och F98 spelade B-final (haha,sorry. Blev mer innebandy ändå ;) )

Sen åkte vi hem snabbt och bytte om, och efter det åkte jag och mamma och handlade lite mat och grejer till imorgon. Någon fyller ju år då ;P Men jaa, var väl allt jag hade att skriva denna gången. Puss! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test
Test