Första dagen som 15:åring ;)

Men känner ingen skillnad, haha! Har aldrig gjort det riktigt. Gör ni? Kommer väl ta några månader tills jag svarar 15 utan att tänka när någon frågar hur gammal man är :) Likadant varje år... ;)

Hej förrästen! :D Skola idag igen, härligt huh? Fast hade ju inte gjort mig något om det var 1 eller 2 veckor längre...;) Efter skolan gick jag hem till Mathilda tillsammans med Matilda, Johanna och Emma och så fick jag en present av dom. Mycket fin present, mycket fin.... Men TACK iaf tjejer ;) Sen var det träning, och nu har jag precis duschat. Puss på er ;)


Kommentarer
Postat av: mathilda

haha, mycket, mycket fin present ;)

2012-01-10 @ 21:36:33
Postat av: Anonym

Fick du någon moppe nu när du fyllde 15?

2012-01-10 @ 23:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test
Test