Fifteen


Bild från när jag fyller 12 år på morgonen när dom precis sjungit för mig


Hej! :D Gissa vem som fyller år idag?? Jo jag, haha! Fyller 15 för er som inte vet det :) Måste ändra min presentation här vid sidan om nu ;)

Väcktes imorse av att mamma, pappa och Filip kom in och sjöng för mig och så fick jag mina presenter från dom :) Mysigt ♥ Mamma tog lite bilder, men ser helt död ut på dom, så dom får ni inte se, hehe! Ikväll kommer hela släkten hit för att fira mig och äta mat och tårta. Ska bli kul :)

Annars då... Var och klippte mig vid 11 idag. Var över ett halvår sen sist, så det var skönt. Klippte bara lite i topparna och luggen, så ingen större skillnad. Har tyvärr inga före och efter bilder som jag kan visa er :( Men ni får ha det så bra! Puss ;)

Kommentarer
Postat av: Andrea

Grattis grattis!^^

2012-01-09 @ 19:10:33
URL: http://addiisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test
Test