A-slutspel :D

Hej! :) Kom precis hem efter en dag fylld med innebandy ;) Vi vann alla matcher i gruppspelet, så vi vann gruppen och ska spela A-slutspel imorgon. Spelar inte förrän 8 på kvällen, fast ska kolla på Filip innan och så :)

Men idag då så började jag med att stå i cafét i våran hall i ca 2 timmar, sen spelade jag match vid 2. Efter det åkte laget till IKEA och käka lunch, och sen åkte vi och spelade en till match. Sen åkte jag och pappa iväg snabbt för att kolla på när Filip spelade. På vägen hem sen så köpte vi med oss lite gott hem från Willys, så det ända jag hunnit göra sen jag kom hem är att äta ;)

Men ska duscha nu och sen sova. Puss och godnatt! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test
Test