Skolfoton!



Hej sweeties! ♥ (
Sorry för att jag inte bloggat tidigare men vårat internet har inte funkat :( )
 Hur mår ni? Själv mår jag sådär :S  Är fortfarande hes och förkyld så ja.. har mått bättre! Men vi fick hem skolfotona idag, yihoo! Som jag har längtat! :D Blev väl helt ok. Tycker iaf att jag blev bättre på ensamfotot än på klassfotot, så det är väl sådär :S Men jaja, är ju verkligen inte hela världen! Om nån vill byta ensamfoto med mig så lämna en kommentar så tar jag med till skolan :)

Nej, nu kommer jag inte på något mer att skriva, men det kommer upp ett videoinlägg om ett litet tag so stay tuned ;) Kram kram! ♥

Kommentarer
Postat av: mathilda

Tag med till skolan!!!

2011-09-21 @ 08:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test
Test