Svensson svensson



Hej hej!
Sorry sorry för dålig uppdatering, men hade annat roligt att göra idag... Först spelade ju jag och min brorsa tennis med Oscar och Sofia och sen åkte vi hem till oss och åt mat och så, men det visste ni ju redan ;) Vi gjorde även andra saker men orkar inte skriva allt här!

Sen när dom tog bussen hem vid 5 nån gång, så åt vi (Filip, mamma, pappa och jag) middag jättesnabbt, och så åkte vi direkt in till Bergakungen och kollade på Svensson Svensson - I nöd och lust. Den var faktiskt bra! Såg ni den när den gick som serie på Tv för kanske 2-3 år sen?? Det gjorde iaf jag, och om ni gjorde det och tyckte det var kul, borde ni absolut se filmen! :D

Jao jao, nu ska jag kolla på Ensam mamma söker på tv3play och sen troligtvis sova eller nåt. Imorgon ska jag vara med JohannaPanna och sen träna innebandy på kvällen. Hörs imorgon! Puss ;)

Kommentarer
Postat av: Andrea

Ska också se den ,imorgon!

2011-11-01 @ 16:34:53
URL: http://addiisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test
Test