Sims 3



Hej hej! :)
Emma och hennes familj gick precis hem. Vi åt middag och efterrät med dom såklart, men sen spelade jag och Emma även Sims 3, Super Mario Bros, Mariokart och vanligt hederligt kortspel ;) Mycket spel där... Men sen så var även Filip, Emma, Karl-Axel och jag ute och kollade på alla barn som gick "bus eller godis", och Filip gick in och "busade eller godisade" hos dom som kommit till oss eftersom vi kände igen vilka det var :P 

Nu ska jag kolla lite bloggar till på datorn och sen lägga mig. Man ställer ju om klockan inatt så tjänar en timme på morgonen som jag kan sova på :D Men kommer antagligen vakna ändå.... Jaja, kommer inte på så mycket mer att skriva nu. Kram och godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test
Test