Disco

image description

Hej!
Är hemma från alla discon nu :) Våra discon var jättekul! Min sysslingar (dom är typ 6 och 8 år) som går på samma skola som jag var där :) Så himla söta och dom köpte massa godis :P  Men vi tjänade mycket pengar så det var ju bra (alltså inte det att dom köpte! :P). Fast vi hade rätt mycket godis över :S

Men vid 9 när våra discon var slut så åkte jag och Mathilda till ett annat disco som min brorsa hade och kollade runt lite :) Sen så gick vi hem till Mathilda och åt Tacos och godis och skypade med Hugo, William och David.

Men nu är jag iaf hemma och skypar med Mathilda och killarna här ifrån istället, haha! :P Men kommer inte på nåt mer att skriva nu, så ni får ha det så bra! Kram och Godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: mathilda

jaaaaaaa kul :D

2011-10-22 @ 00:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test
Test