I feel B to the AD

image description
You have seen it before...


Hej! ♥ Mår inte bra just nu :( Har haft ont i halsen och huvudet hela dagen. Hoppas jag inte håller på att bli sjuk... Har ju lite skojiga saker att göra i helgen. På fredag kommer några kompisar hit och sover över och på söndag är det ju gruppspel inför SM med innebandyn, och det vill jag verkligen inte missa!

Så när jag kom hem satte jag på mig min OnePiece och har bara myst än sålänge. Har inte gjort några läxor alls, men det behövs inte, för det har vart otroligt lugnt med det denna veckan. Har utvecklingssamtal imorgon, så det ända jag gjort i "skolväg" är att läsa mina omdömen.

Men nu ska jag kolla på nåt extra avsnitt från Ensam mamma söker , känns som att jag bombaderar bloggen med inlägg om det :S   Jaja, skriver ju ändå om vad jag gör, så då ska man inte undanhålla något ;) Eller? Pussar ;)


Kommentarer
Postat av: Andrea

Hoppas du blir bättre!

2011-11-23 @ 18:03:47
URL: http://addiisblogg.blogg.se/
Postat av: mathilda

åhgud, jag känner precis samma sak, superont i halsen och huvudvärk. samma sjukdom igen? ;)



krya på dig iallafall finaste vännen!

2011-11-23 @ 21:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test
Test