E M M A







Hej hej! ;)
(asså jag skriver alltid allting dubbelt dubbelt, haha haha!!)) Idag var en helt ok dag i skolan. Allla lektioner var rätt lugna, så då blir det ju skönt ;) Men på svenskan läste vi Romeo och Juliet! Den var såhär gammal, så allting stog lixom som i ett manus och var skrivet som en dikt/vers typ :S  Men det var kul, för det som hände i boken var med i den Romeo och Julia jag kollade på i Stockholm, fast den var mycket moderna och roligare då! :)

Men efter skolan var jag med Emmis ♥ Det var jättelängesen jag var med henne, så det var kul! Vi gjorde matteläxan och spelade Sims. Vi började ju på en familj sist hon var här, så vi fortsatte på den nu :) Roligt roligt! Men sen pratade vi också, åt frukt och sen middag.

Kommer inte på något mer nu så... Puss puss!! ;) ;)


 Btw - kollade ju på Elsas värld igårkväll och blev sjukt besviken när ett - ETT!! - avsnitt bara var 10 minuter! :( Sen så var den inte så jättebra filmad heller och så, men ska ge den en chans först, och så får jag se sen :)

Kommentarer
Postat av: mathilda

svenskan var sjukt rolig! inte just att allt stog på vers men all misstolk i boken, DET var kul :D

2011-11-09 @ 21:49:36
Postat av: Andrea

Ja det tyckte jag också! (Om elsas värld) Den var inte alls som boken.

2011-11-10 @ 19:05:01
URL: http://addiisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test
Test