Justin Bieber



Hej bloggen :D Just nu lyssnar jag på Justin på spotify och checkar lite bloggar och så. Om ett tag ska jag på innebandyträning. Funny bunny :thumbup: Sista träningen i dag innan vi drar till Varberg för att spela cup. Blir borta hela helgen så kommer inte vara så bra uppdatering men ska försöka fixa några tidsinställda inlägg :) Kommentera om ni vill att jag ska göra det.

Just det! Kollade ni på den senaste videon jag la ut?? Vad tyckte ni?? Jag visste ju vad som skulle hända men ändå så kändes det som om hjärtat stannade på mig andra och tredje gången jag såg den :S


Puss ;)

 


Kommentarer
Postat av: M A T H I L D A

Det skulle vara awsuuuum om du la upp några tidsinställda inlägg :D

2011-03-31 @ 20:32:44
URL: http://mmiah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test
Test