Summer ♥



Åhh, tänk om 1 ynka vecka så är det slut på skoldagar i 7:an för min del!! :D
Ofc så längtar jag ju jättemycket, men ändå inte... 7:an har gått så otroligt fort, och tänk om hela livet går så fort? Då sitter vi ju snart här som 72 åriga gamla tanter och tänker tillbaka på allt kul vi har gjort! Skämt åsidå, hehe, men tänk om?! Aja, nu ska vi tänka positivt och ta vara på sommarlovet som väntar och njuta VARENDA dag och leva i nuet, right? Jag ska iaf fånga dagen - Carpe Diem - och hitta på massa skoj med vänner och familj. Ska bla vara på landet, åka till Mallis i 1 vecka, åka och kolla på nån fotbollscup där Filip spelar och självklart SOLA, BADA och vila upp mig inför 8:an ;) Har ni några planer inför "summer 2011"??  Pusselipuss ;)


Kommentarer
Postat av: Andrea

Häärliigt :) Jag ska till Libanon,landet,sola,bada mm :D

2011-06-08 @ 21:01:58
URL: http://addiisblogg.blogg.se/
Postat av: M A T H I L D A

yeees, jag ska leva i nuet som du :). åka ut o bila i europa, åka på solsemester, campa och bara chilla hela sommaren!

2011-06-09 @ 11:23:26
URL: http://mmiah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test
Test