The Body shop

Den 30/11 och 1/12 så hade The Body shop "medlemsdagar". Om man gick dit och köpte för över 500 kr så fick man en julstrumpa fylld med massa produkter :) Superbra! Så mamma åkte dit och köpte schampo och balsam till mig, en parfym och en tvål - och det blev över 500 så vi fick en julstrumpa *happy* :D Här kommer en bild på vad som var i:



1. Test på schampo & balsam
2. Test på en Dagkräm
3. Typ Bodyskrub
4. Dusch tvål (luktar hallonsylt!)
5. Läppglans
6. Maskara



Sen räckte det med att bara gå in och köpa något, och så fick man ett Roll on lepsyl med valfri lukt. Mamma tog kokos :)



Om ni inte är medlemmar så tycker jag ni ska bli det! Vet iochförsig inte om vi får vara det (är nog 16 års gräns) , men det är min mamma som är medlem så era föräldrar kan ju också bli det. Det kostar 100 kr att gå med, men när man fyller år får man tillbaka det i ett presentkort på 100 kr - alltså förlorar man ju inget. Så nästa gång ni är på Body shop med någon av era föräldrar tycker jag ni ska säga till dom att bli medlem! :)


Kommentarer
Postat av: Andrea

åh vad roligt :)

2011-12-02 @ 16:48:29
URL: http://addiisblogg.blogg.se/
Postat av: Juliaaaaaaa

vad bra, det var ju massor med saker ! ;)

2011-12-04 @ 09:08:31
URL: http://juliasoutfits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test
Test