Nyårslista

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, såklart!? Bla så körde jag moppe, var utomlands utan föräldrar, fick betyg m.m


Har du några nyårslöften?
Nej, brukar inte ha det.


Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ehh, nej!


Vilka länder besökte du?
Fuerteventura, Mallorca och Danmark tror jag.


Vad önskar du att du gjort mindre?
Suttit vid datorn och bloggat....


Bästa minnet från 2011?
Någon av resorna tror jag. Eller när jag var med kompisar och så :)


Bästa köpet?
Mina converse eller Svea jackan :)


Vad spenderade du mest pengar på?
Småsaker, typ smink och sånt.


Gjorde någonting dig riktigt glad?
Intre vad jag kan komma på nu, hehe ;)


Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Typ samma antar jag.


Favoritprogram på TV?
Oj! Nej men kanske Ensam mamma söker. Det var det ända programet jag typ följde (förrutom typ Mello och sånna "stora" program).


Från: www.egoinas.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test
Test