Danmark



Hej! :)
Nu är jag påväg till danmark på träningsläger. Åker hit med stadslaget, så det är bara 5 andra från mitt lag med + ledare jag inte känner :S Men det går säkert bra! Är ju samma för alla :)

Vi åker med Stena Line dit i ca 3 timmar och sen blir det buss i ungefär 30 minuter - sen är vi framme där vi ska bo! Man sover i 4 bädds eller 6 bädds rum och dom skulle fixa så alla i vårat lag fick sova tillsammans, så det är ju skönt :) 

Har 4 föreläsningar och 4-5 träningar dom 3 dagarna vi är där tror jag det stog på schemat vi fick. Men vi är ca 40-60 tjejer som åker dit, så vi kommer bli uppdelade i träningsgrupper antar jag.

Kommer hem på torsdag eftermiddag igen bara så att ni vet. Ha det så bra! Kram ♥

Kommentarer
Postat av: mathilda

säger det igen, LYCKA TILL :)

2011-12-27 @ 10:12:01
Postat av: Andrea

ha de så bra!

2011-12-27 @ 11:30:42
URL: http://addiisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test
Test