Peace


Shorts - Svea || Linne - flash || Tröja/T-shirt - MQ + jeansjacka, rosa converse och solisar när jag åkte iväg.



Hej hej! :) Här ovanför kan ni se dagens outfit om ni inte fattat att det var det än ^^ . Idag åkte jag och mamma iaf till Ikea och "shoppade" lite saker. Sen åkte vi till kungsbacka och lämna in en sak, och sen skulle vi åka till ett cafe som mammis läst om i tidningen men vi hittade inte det så då åkte vi hem igen, haha :P Aja, när vi kom hem så la jag mig ute i solen och läste i L.A Candy. Den är på engelska så det tar ju lite längre tid att läsa, men den är jättebra + att det är Lauren Conrad som har skrivit den :) Tycker alla därute borde läsa den! Även om den inte är skriven för att vi ska läsa den (som böckerna i skolan) så fattar man faktiskt väldigt bra. Antagligen är det väldigt lätt engelska i den eller så är jag helt enkelt grymt bra på engelska, haha! ;) Nej, nu ska jag inte skriva mer om den boken utan sätta mig och fixa med min kalender framsida (gör den på datorn och sen ska jag skriva ut den). Puss! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test
Test