New shoes

Hej! :) För några dagar sen köpte jag ett par nya skor, när jag kom hem sen så var dom lite för trånga, så valde att inte visa bilder eftersom jag inte var säker på om jag skulle behålla dom. Igår så åkte iaf jag och mammis och bytte dom till en storlek större, och dom passar perfekt så nu ska ni få se bilder på dom:




Skorna är från Bianco, och kostar 1000 kr. Dom är i mörkbrunt läder - koskinn (!) - som ni säkert ser och är i  storlek 38 :)


Dom passar ju till typ allt, och man kan ha dom året runt, så dom är ju jättebra! Köpte även 2 linnen från Gina. Inget speciellt med dom, men visar bild ändå:


79 kr styck, så det var ju billigt! :)


Ha det gött! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test
Test