Hallå! ;)
Sista dagen på sommarlovet idag, och då har jag:

♦ Vart ute och sprungit

• Duschat, målat naglarna, smörjt in mig med Body lotion m.m

♥ Vart med Johanna

♣ Åkt till torget med mammis för att kolla på ny skolväska - hittade dock inte det, utan fick med mig ett linne hem istället :)


Sen har jag ju gjort massa andra saker också, men det här är dom lite mer "större" sakerna om man säger så, haha! ;) Nu ska jag fixa lite inför imorgon ( blää! ) och sen typ sova :) Kram och godnatt! <3







Kommentarer
Postat av: Mathilda

Kan inte du göra ett videoinlägg? <33

2011-08-24 @ 15:56:27
Postat av: S P R A L L I C E-fotografi och annat kreativt

Svar: Tack så jättemycket:) Jag hade tur för just "min" fjäril satt ovanligt still!

2011-08-24 @ 18:11:08
URL: http://sprallice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test
Test