Bowling

Hejsan :D

Idag har jag Bowlat med pappa och brorsan. Kul :D
Sen käka vi pizza till lunch på nån pizzeria och gick runt lite på F-torget.

Sen va jag hemma och slappa ett tag och kolla på Ensam mamma söker. Missa det igår eftersom jag var ute och Halloween med brorsan, Emma och Johanna. Fick mycket gooodis :)

Sen åkte vi till Stadium och jag köpte inneskor till innebandyn och ett par ute skor som jag ska ha när jag "leker" i snön.

Snart ska jag kolla på Top modell. Såg på reklamen att dom skulle plåtas som vampyrer idag. Kul :)

Kram på er <3


Kommentarer
Postat av: Andrea

Kolla på min blogg för att se vem som vann Dagens Blogg!

2010-11-02 @ 09:19:11
URL: http://addiisblogg.blogg.se/
Postat av: filip

du är en korv syrran

2010-11-02 @ 11:33:04
Postat av: Felicia

Haha, nej du e brorsan :P

2010-11-02 @ 11:58:00
URL: http://feliziaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test
Test