Min dag<3



Såhär såg jag ut när jag sprang med innebandyn =P

Idag i skolan så hade vi friluftsdag.
Det var jätte kul!!!
Jag hoppade 3.06 på längdhopp och sprang 60 m på 9.70
Varje år har vi en staffettävling mellan klasserna.
Dom 5  tjejerna och dom 5 snabbaste killarna från varje klass går vidare.
 Och jag gick vidare!!
Men vi vann inte för det hände lite saker när vi skulle springa,
orkar inte förklara.

Sen kl 5-6 hade vi löparträning med innebandylaget.
Vi sprang ca 5 km.
Det var kul men ganska jobbigt.

Imorgon efter skolan ska jag, Emma, våra mammor
och våra småbröder till Liseberg
för att gå på en trädgårdsutställning.
Fast jag och Emma kommer nog åka lite ändå eftersom vi har guldpass.
Sen så har en tjej i min klass tjejmiddag så
imorgon blir det nog inget bloggande.

Ha det bra, tralala
(Fniss)
Kram Felicia






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test
Test