Mina grejer från Ullared

Om ni kommer ihåg det så var jag ju på Ullared i Tisdags.
Här kommer bilder på sakerna jag köpte:

Mina nya vita skor
( dom kommer iofs inte från själva varuhuset Ullared, men från en skoaffär som ligger precis utanför  )  

2 linnen


En vit tröja


2 filmer
( the heartbreak kid och I love you Beth Cooper )



Gulligt hårspänne


Ansiktsmask


Strumpor


Borstset med olika smink penslar och borstar


Ringar


3 nagellack
( kostade bara 14 kr st, hemma kostar ju depend 25 kr! )


Avsminkninsservetter


Lite scrapbooking ( ehh, stavas det så ? ) saker till mitt foto album


En väska


Jag köpte även ett nattlinne med det här trycket



och så köpte jag ett par lila blommiga pyjamas byxor och en lila pyjamas tröja, men jag hitade inte dom för att jag har redan använt dom :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test
Test