Hemma igen!

Hejsan<3

Nu har jag kommit hem från klassresan. Vi åkte i Onsdags och kom hem för ungefär 2 timmar sen. Vi var på en Robinson ö, där vi skulle laga mat själva, sova i 1 stort tält och så var vi tvugna att gå på ett ute dass. För att komma dit åkte vi först  buss till Hafssten Swecamp resort. Därifrån åkte vi båt ut till  ön. Det var ganska kul för vi hade 2 kanoter och 2 små motorbåtar att komma ut till ön i så alla skulle ju inte få plats i samma omgång. När dom la fram flytvästar som man skulle ha om man ville åka i första omgången så var det ju såklart all dom som alltid får saker först och tar för sig mest om fick flytvästar, men när vi kom ner till bryggan så var det en Ribbåt där som skulle köra några ut till ön, och då så var det dom som inte hade fått flytvästar där uppe som fick åka med. Snacka om att dom andra blev avundsjuka!!! Haha, det var riktigt kul :P Vi åkte väldigt snabbt med Ribbåten och kunde kolla in ön länge innan alla andra kom. Ibland har man tur... Fast sen när vi skulle åka hem från ön så kom Ribbåten för att köra in dom som inte hade åkt ribbåt förrut, men den kom 2 gånger så jag kunde åka med den in också. Det var jätte kul på klassresan och jag hade velat vara kvar ute på ön 1 natt till, den var så mysig. På ön så badade vi, solade, fiskade krabbor, åkte båt och mycket mer. Nu idag innan vi åkte hem så var vi kvar inne på kampingen lite där man bla kunde åka vatten rutchbana
( stavning... ) , bada, sola, hoppas på en stor, uppblåsbar "kudde" m.m .

Jag är så nöjd med klassresan vi har kommit varandra närmare känns det som.

Här ett smakprov på hur tältet vi sov i såg ut:



Fler bilder kommer, men nu måste jag sluta för nu ska vi ska åka till landet över helgen.

Kram på er<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test
Test