Julmarknad & dansuppvisning

Hallojsan ;)

Idag har jag som ni säkert redan vet hjälpt till och sälja saker på en Julmarknad tillsammans med Ella. Vi sålde bla olika typer av ljus, ljusfat, ljuslyktor m.m från Vendemoda- Ellas mammas affär som ligger precis bredvid där julmarknaden var. Ellas mamma jobbade i affären och jag och Ella skötte ståndet på utsidan.

Some pics:















Så, det var väl ungefär 1/7 av alla bilder jag tog, haha :P  Älskar att ta bilder ♥  Tycker det är jätte kul!! Gör inte ni???

Jag tycker iaf att det var jätte kul att stå där och sälja ( om du läser det här Ella så hjälper jag gärna till nån mer gång om det behövs). Dessutom fick man ju lite cash också ;)


Efter det så åkte jag direkt vidare till min brorsas dansuppvisning. Han dansar breakdance. Var även massa andra grupper som dansade, bla balett och showdance. Kul :D  Brorsan var jätte duktig!!

På vägen hem därifrån köpte vi med oss mat från Burger King. Mums :)


Jag och in nya bästis - coca colan ;)


Ska snart hem till Johanna  på adventsfika. Roligt, roligt :) Då får jag ju se hennes nya rum också.


Kram på er allihoppa <3
Hoppas ni får en bra kväll, för det tänker jag ha! :P







 

 


Kommentarer
Postat av: Anna

hur mycke pengar fick ni?

2010-12-04 @ 19:03:02
Postat av: Anonym

Hej! Jag har en dagens blogg tävling oss mig! Och det skulle vara kul om du ville vara med!

Du behöver bara gå in hit: http://majuss.se/2010/december/dagens-blogg-lordag.html#comment



Där hittar du mera info och hur du anmälder dig!!!



Lycka till & GodJul!

2010-12-04 @ 21:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test
Test