Gott nytt år :)



Nu när 2010 är slut tänkte jag visa er en bild från varje månad.

Januari


Tårtan jag hade när jag fyllde 13!

 

Februari


Bild från min tjej middag jag hade för att jag fyllt 13.
Från vänster: Matilda, Ella, Emma, Johanna o Jag



Mars


Muffins <3



April


Bild från Skid semester i Hafjell.


Maj


Studdsmattehoppning på mitt land



Juni


Bild på mig, Emma och Mathilda efter 6: ornas middag
Sudda ut ansiktena för mitt smile var as fult och så venne jag om alla vill vara med på bild :)

Juli


Coolingar :P



Augusti


Bild från Helsingborg




September


Bild på moi ;)

 

Oktober


Bild på moi and my kamera



November




December

 
Årets julgran :)











 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test
Test