Hejsan<<<3

Hej!!!
Det var super kul på Liseberg igår!!!
Jag åkte nästan allt.
Balder, Kanonen, Höjdskräcken, Flumeride, Kållorado,
Hanghai, Jukebox, Virvelvinden m.m
Jag tror jag åkte Balder 5 eller 6 gånger.
Jag trodde att det skulle vara jätte lång kö eftersom det var premiär,
men den längasta kön var 15 min på Balder!!!
Vi åt sockervadd och hamburgare på Mcdonalds.
Det var jätte kul och jag längtar efter att åka dit igen.

Idag så har jag delat ut reklam.
Det var sista gången den här helgen för jag ska sluta.
Det var för tråkigt och så vill jag inte dela ut på sommaren.

Nu måste jag gå och äta och sen duscha för Filip
( min brorsa )
ska ha kalas idag för han fyller 11 år
( egentligen på tisdag men vi har kalas idag istället )

Ha det så bra// Felicia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test
Test