H&M-fusk??

Hej! ;) Kollade runt lite på www.hm.se efter lite snygga bikinisar. Reagerade lite på att det inte såg ut som att bikinin satt på modellen, utan det såg ut som om dom lagt dit den i efterhand. När jag då jämförde mellan de olika färgerna i samma bikinimodell, så såg det ut som att det var exakt samma kropp! Tycker inte ni att det ser ut som det?? Satte ihop små kollage snabbt i picnik så att ni skulle kunna se :)








Mathilda berättade om detta för kanske 1 månad sen eller nåt, då hade det stått om det i tidningen. Tänkte inte på att gå in och kolla om det stämde då, och nu så märkte jag det somsagt när jag letade efter bikinisar till sommaren. 

Konstigt att inte H&M gör något åt detta nu? Det här är ju liksom vårens bikinisar, så bilderna kan ju inte vara tagna för så längesen, eller...?  Jag tycker också att man ser jättetydligt att det är samma person, eller så har dom bara redigerat alla lika? Fast då skulle dom väl inte stå likadant på ALLA bilder!? Dom 2 nedersta bikinisarna är ju inte ens från samma bikinisort, och där är det till och med samma kropp! Om ni jämför alla bilderna jag lagt ut så ser det också ut som om det är samma bild/kropp på allihoppa, bara det att dom klippt ut bara en del på vissa. 

Pinsamt för H&M om det stämmer eller vad säger ni?? ;)
 


Kommentarer
Postat av: Ella

Märkte det också för några månader sedan. Har börjat störa mig på det ganska så mycket nu.

2012-01-05 @ 13:28:28
URL: http://loveella.webblogg.se/
Postat av: Mathilda

Så himla dåligt, alla är fina som dem är och det borde hm visa att dem står för!

2012-01-05 @ 14:37:55
Postat av: Nina [www.photobyninaa.blogg.se]

Men åh vad irriterande, dåligt av H&M!

2012-01-09 @ 12:26:57
URL: http://photobyninaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test
Test