Shoppade lite .....

på vägen hem från innebandy matchen idag. Nästan precis utanför hallen hade dom en marknad och där köpte jag:

Plånbok 50 :-


Mys-strumpor 29:-




Sen stanna vi på ett köpcenter ( ni vet det med 3 siffror :P ) och fikade och kolla på vinter skor. Hitta ett par som jag tycker är jätte snygga:



Ha det bäst flodhäst :P


Otur..... :(

Åhh, vi åkte ut i semifinalen idag.... i B slutspel. Fatta va dåligt!!! Fast de andra laget vi mötte var faktiskt jätte bra, så det var nog rättvist att dom vann. Iaf så gjorde jag så bra jag kunde, och det är väl det bästa eller hur??

Kram på er :)


Klar ;)

Så, nu har jag ätit frukost. Men måste göra mig ordnig nu, så jag kan ändå inte blogga mer :(

Jaja, ni får önska mig lycka till idag för innebandyn.

Ha det så bra :D


Frukost

Nu ska jag äta frukost, hehe.
Så måste lämna datorn ett tag, men jag är strax tillbaka
( tror jag ).


Godmorgon

Godmorgon <3

Vaknade precis.
 Men jag passar på att göra ett inlägg eftersom datorn ändå var på :P

Det gick inte så bra på cupen igår.... :(
Vi får hoppas på att det går bättre idag när det är slutspel som gäller.

Jaja, nu ska jag nog äta frukost och sen börja ladda inför matchen.

Kramisar Fiffi :D


Nu ska vi åka :D

Hej då <3


Innebandy cup



Godmorgon bloggen!!!

Den här helgen är det innebandy cup som gäller!!! Vi ska samlas till första matchen kl.8 elr nåt, så vi ska snart åka. Ska hämta upp Johanna S och Emma på vägen också.

Blir kanske inte så mycket bloggning nu i helgen då eftersom det är cup bara så att ni vet.

Kram ♥


Till Emma


Bild tagen På mig och min lillebror precis med webbkamera :)
 E vi lika??


Hej bloggen :D

Lite konstig rubrik kanske, men skrev så bara för att min familj ska hem till Emma o äta middag ikväll. Det ska bli kul. Barnen
( asså, jag, Emma, Fille o K-A )  ska äta Tacos o dom vuxna räkor.

Nu ska vi snart gå och mamma vill ha datorn lite innan så måste sluta nu.

Kram på er ♥


Innebandy snart

Hallojsan bloggläsare!!!

Skola idag som vanligt, sluta kl.14.15 tror jag. Ska snart till Innebandyn. Ska bli kul :) Fast innan träningen ska vi jogga o det är inte lika kul...

Ska äta nu, blir kyckling elr nåt tror jag.

Kram <3

P.S
Alla som ska till innebandyn idag kan komma till mig 17.45
D.S


Home sweet home :P


Bjuder på en bild från Teneriffa när jag gick i 2:an

Halloj<3

Kom hem från skolan för ett tag sen. Hade No, Engelska, Matte, Svenska o sen No igen. Ganska nice faktiskt :) 

E göööör hungeriiii, hoppas vi ska äta snart.

Kramis kramis

( Nej, jag är för stor för nallar!!! Haha, nån som kommer ihåg?? :P   )


Innebandy

Hej :)

Hemma från skolan nu. Hade idrott idag o då spela vi innebandy och hoppa trampets. Nu ska jag bara äta och sen blir det riktig innebandy träning.

Chaoo :P


Pizza :P

Har precis ätit Pizza till middag nu. Mumms!!! Visste inte att vi skulle äta det idag, så blev jätte glad när mamma o pappa kom hem med det efter att dom varit o handlat.


Kram på er


Skolfoton :D


Mitt ensam-foto detta året :)


Halloj!!

Nu har vi äntligen fått hem våra skolfoton. Blev faktiskt nöjd både med ensam-fotot och klass-fotot.
Vad tycker ni??

Ha det så bra<3


Liseberg



Hola amigos :P

Ska till Liseberg idag med Mathilda, Matilda och Emma. Ska bli jätte kul!!!

Kram på er<3


Outfit för kalaset


+ halsband


Fika hos mormor



Bild från Helsingborg i somras

Hej hej :)

Har varit hemma hos mormor och fikat, men nu har jag kommit hem. Mina kusiner Erik och Jojjan var också där.

På vägen hem hämta vi pappa i våran innebandy hall. Han var där för dom skulle bygga lite saker. Iaf så hade P97 träningsläger där idag så jag kollade lite när dom träna genom glasrutorna
( alla som spelar innebandy elr har varit där fattar vad jag menar) .

Nu ska jag snart hem till farfar och Marianne, för Marianne fyller år.

Kram♥


Fejk!!!

Haha, ville bara berätta att jag INTE har tagit ett till hål i örat som jag skrev för ett tag sen. Det var bara fejk. Förlåt alla som gick på det :P


H&M kläderna

Här kommer bilderna på det jag beställde från H&M katalogen:


Collage tröja






Tunika



Linne





Halsband



Ha det så bra
Kramis<3


Godmorgon :)


Bild från fotorunda med Emma o Mathilda i våras.


Godmorgon bloggläsare<3
 
Har vaknat, ätit frukost, läst lite i min bok och läst lite bloggar.

Mamma kom precis hem
( hon har varit nånstans) med kläderna jag beställt från H&M. Visste inte att dom skulle komma, så är jätte glad!! Nu ska jag gå och kolla på dom, och sen komer såklart bilder.

Ha det så bra// Felicia


Fredag<3

Hallu bloggen:)

Idag efter skolan var jag med Mathilda.
Vi bar på Götteborg och köpte godis, såg på film, åt mellis och prata. Mysigt<3 På Götteborg träffa vi Emma o Johanna som också köpte godis o så prata vi lite med dom.

Nu kom pappa precis hem. Han har varit i Norge sen i Onsdags tror jag, men har knappt märkt att han varit borta, haha:P Vad taskig jag känner mig :( 

Aja, ska äta middag nu iaf.

Puss o Kram


Orkar inte...

Hejsan :)

Idag har jag varit i skolan
( konstigt, eller hur?? ) , gjort läxor m.m
Orkar verkligen inte blogga...så ska sluta nu :P

Hej då

.....
..........
...0..0...
....♥....
......

söt gubbe :) elr hur?


Hatar rubriker!!!

Åhh, jag hatar rubriker. Kommer typ aldrig på vad jag ska skriva.
Iaf så har mina kusiner åkt hem nu
( fast iof var det ett tag sen nu!!). Har iaf varit inne på gratiskläder och gratisbio och samlat lite poäng och chattat på facebook.

Kram<3


Halloj :)

Hej alla blogg läsare!!

Var hos farfar förut. Pappa skulle hjälpa han att byta en strömbrytare till en dimmer och lämna lite saker. Snart kommer mina små gulliga kusiner hit. Va nog bara det jag skulle säga.
Eller jo förrästen, glöm inte att bli medlem på

  GRATISBIO


Kram på er <3





Mina dagar =D

Har inte bloggat på ett tag nu och är ledsen för det. Jag har helt enkelt haft väldigt mycket att göra och inte orkat. Här kommer iaf lite kort om det jag gjort.

Torsdag:
Var på F-torget med Emma och hennes mamma. Köpte ett armband från H&M som ser ut såhär:



Sen på kvällen var det innebandyträning som vanligt.

Fredag:
Var på Ellas poolparty. Det var jätte skojigt!! Vi badade i hennes pool, körde Funny Bunny, frågesport m.m. En sak som var jätte tråkigt var att jag missade Julias tjejmiddag som var samma dag:(

Lördag:
Var i Kungsbacka med Familjen idag ocp på mitt land. Hämta min bok från Kungsbacka bibliotek som jag fick bara för att jag lånade och läste 10 böcker därifrån i sommras. Fick den här boken:




Sen var vi på Kungsmässan och då köpte jag en vinterjacka på Stadium.





Tog också ett till hål i ena örat idag. Det blev jätte snyggt!!! Här kommer en bild:



Skriv gärna en kommentar och berätta vad ni tycker!!


Ha det så bra// Fiffi


Shopping med mammis <3

Hej bloggisen :)

Var på F- Torget idag efter skolan med mamma. Vi köpte lite saker till en person
( har absolut ingeet med Ella att göra jag lovar haha: P  ) och så köpte jag en kofta på New Yorker. Den är jätte snygg ( rosa såklart *fniss* ) men jag orkar inte lägga upp en bild på den. Har nog på mig den imorgon i skolan så alla som går på  H_ _ _ _skolan får nog se den imorgon.

Kram :)

P.S
Tänkte bara skriva att jag har lagt in 200 inlägg nånting och Mathilda 500 elr nåt!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!OMG!!!!!!!!!!!!!
D.S

 


Rösta på min påse!!!

Snälla, snälla, snälla rästa på min godispåse som jag har designat själv!!!
Om jag vinner kan jag nämligen få åka till en godisfabrik med 3 kompisar och så kommer påsen ut i affären.
 SÅ ALLA SOM  LÄSER MIN BLOGG RÖSTAR HÄR PÅ SOMMARBÄR
och/ eller
PÅ MUMS MUMS


Jag skulla bli så tacksam om så många som möjligt röstade

Kram till alla som röstar :P


Sidan funkade typ inte med jag ändrar inlägget när jag kan få fram en länk till min påse.


Håltimme

Hej på er<3

Vi har håltimme nu så jag, Johanna, Mathilda, Matilda och Emma är hemma hos Mathilda nu, men vi ska cykla tillbaka till skolan om typ 5 min.

Ha det så bra:)

Kram


Panda saker ;)

Halloj :)

Idag har jag varit i skolan idag som vanligt och gjort lite läxor.  Har även sålt lite panda saker med min brorsa. Är du intresserad av att köpa något och bor nära mig skriv gärna en komentar. Nu ska jag kolla in lite bloggar och gå in på gratis bio och gratis kläder och samla lite mer poäng.

Kram på er<3


Gratis bio

Hej på er<3

Blev precis medlem på en sida som heter Gratis bio. Den verkar jätte bra!!! Man ska samla poäng som man kan byta in mot presentkort på jätte många olika affärer, biobiljetter m.m

Om ni blir medlemmar skriv gärna in att eran värvare var Fiffi13

Kram<3


Innebandy helg

Nu har jag kommit hem från innebandy lägret. Det var jätte kul!! Jag sov i samma rum som Emma. Vi lyssna på musik och åt godis på kvällen innan vi somna :P På lägret så hade vi 3 träningar och en match. Vi vann matchen med 2-1. På kvällen så hade vi även lite tävlingar och åt chips. Mitt lag ( jag, Emma, Viktoria och Ebba)  vann!! Man vann en pingvin stång var. Tävlingarna var en liten innebandy cup, en tävling där hela laget skulle springa en slalombana typ med innebandy klubba och boll och sen springa den på samma tid igen, en tävling där man skulle sätta olika hål i målet och få olika poäng med innebandy klubba och boll och den sista tävlingen var att man fick en film som man skulle hitta 4 olika saker med anknytning till filmen och sen skulle dom andra lagen gissa vilken film det var. Den sista tävlingen var jätte kul (vi vann den så det kanske var därför ;) )!!

Kram och godnatt<3


Såklart är jag med!!




Det är den här tjejen som har tävlingen

Läste på Mathildas blogg att hon var med i en tävling där man kan vinna iphone 3g och 4g och en rosa elr vit laptop. Ville såklart också vara med och det tycker jag att ni också ska vara.

 
Klicka här för att komma till Tävlinsinlägget

Kram på er <3

P.S
Tävlingen avgjörs idag så ni får skynda er om ni vill vara med
D.S


Gratis Film i en månad



Hej :)

Vill du prova LoveFilm gratis i en månad??

Med Lovefilm får du hem nån film i veckan som du sen skickar tillbaka när du kollat på den. Passa på och prova det nu när det är gratis i en månad för alla som skaffar det genom den här länken nedanför.

Klicka här för att komma till hemsidan och få reda på mer


Innebandyläger



Imorgon ska jag
( och mitt lag såklart ) på innebandyläger på Hönö. Vi åker kl.7.30 imorgon så det blir ingen bloggning imorgon, kanske på Söndag när jag kommer hem isf om jag orkar.


Mysigt<3

Hallå bloggen :)
Just nu sitter jag här framför datorn i mysbyxor och fleecejacka och äter klubba. Mysigt<3
Mamma, pappa och Filip sitter och kollar på fotboll
( Sverige- Ungern), men jag gillar inte fotboll så jag tänker inte kolla! Filip har nån löjlig sverige-hatt på huvudet och en sverige-flagga i handen och sitter och sjunger Ooeeoeeoeeooe, typ. Lite jobbigt... men nu sluta han som tur är :P

Kramisar på erisar ;)


Vill du få gratis kläder??

          

Blev precis medlem på en sida där man ska samla poäng genom att gå in på olika sidor, värva medlemar och tipsa om erbjudanden m.m och när man samlat ihop sina poäng får man ett presentkort på tex H&M

Sidan är helt
GRATIS

Jag tycker det verkar jätte bra!!
 Vem vill inte få gratis presentkort?

Vill du oxå bli medlem??
Klicka här
för att bli medlem

Hoppas ni blir medlemar!!
Kram:)

P.S
Om ni ska bli medlemar så snälla gör det genom min länk för då får jag lite extra poäng.
<3<3<3<3 Snälla, snälla, snälla <3<3<3<3 
D.S




Hemma igen :)

Nu är jag hemma igen från klassresan. Det var jätte kul att segla och det var jätte mysigt där.
Va bara det jag ville skriva just nu. Mer on klassresan kommer kanske sen.  Hade inte med min kamera så ni kan tyvärr inte få se på några bilder :(

Kramis<3


RSS 2.0
Test