Frölundatorg + prao

Hej! :) Var på Frölundatorg förrut med farmor och kollade på saker till min födelsedag. Hittade lite grejs, men jag ska "glömma bort" dom nu, hehe... Vi fikade också på David bagare. Tog en morotskaka och är fortfarande jättemätt efter den :S Hade inte ätit någon lunch heller, så den blev typ min lunch. Smart eller vad tycker ni?? Jaja, får väl äta sen lunch annars :)

På vägen hem så gick jag in på Grizzly och Arken och frågade efter praoplats också. Men Grizzly tog inte emot och Arken bara från 9:an och uppåt, så det var ju synd! Har ingen aning om vad jag ska proa nu, men ska kanske fråga på något café eller i nån annan affär. Har ju iaf en vecka fixad, så det är ju skönt! Har ni hittat någon prao plats än?

Jaja, har inga speciella planer på vad jag ska göra nu, så får väl se vad det blir. Puss ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test
Test