Bloggar bara från iPoden??

Hej! :) Känns som om jag alltid bloggar från iPoden nu för tiden?? Men det är så mycket lättare och går snabbare ;) Men ska försöka blogga mer från datorn nu. Blir finare inlägg då. Men har inte så mycket insperation, så ni får gärna komma med lite idéer! :)

Jaja, lite om min dag nu då:
Hade konfirmationsgrej mellan 11-13. Var på en gudstjänst och sen fikade vi lite och så. Sen gick jag hem, åt mat och vilade lite. Sen mötte jag upp Emma och Matilda och så åkte vi pulka ^^ Det var faktiskt jättekul! :) Sen åkte familjen hem till mormor och åt middag och så gav vi lite presenter till henne eftersom hon fyller år snart. Efter det åkte vi hem som ni kanske förstår och nu sitter jag här framför datorn.

Ska kolla igenom läxorna lite snabbt nu, och sen troligtvis sova. Mellan fredag till lördag sov jag bara från 2 till halv 7, så är fortfarande trött efter det... spelade ju dessutom innebandy hela lördagen också. Puss & Godnatt!




Kommentarer
Postat av: FÖRLORAT PAPPA + 2 VÅLDTÄKTER

Hej Babe <3

Nu har du chansen att bli dagens blogg hos mig :) Skulle vara superkul om du ville vara med <3



PUUSS

2012-01-23 @ 19:49:45
URL: http://joo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test
Test