Tränings time!



Hallå! ;)
Dags för innebandyträning nu igen. Men det är bara kul så gör inte mig något :P Det värsta är att man typ inte hinner göra något annat kul dom dagarna när det är träning. För när man kommer hem måste man ju äta, göra läxor, byta om m.m och när man kommer hem är det ju typ försent, för då måste man ju äta igen och duscha. Men somsagt, det är ju KUL att träna, så man får väl räkna det som det "roliga" :D

Gillar ni att träna och vad tränar ni för något (kan vara vadsomhelst)?
Jag gillar mest att träna innebandy då såklart, men jag tycker det är kul att gymma också!

Jaja, Johanna och Elin kommer snart för dom ska åka med oss till hallen, så måste göra mig ready! Puss ;)


Kommentarer
Postat av: Andrea

jag tycker om dans,volley boll och när vi tränar inne bandy på idrotten tycker jag också att det är kul :)

2011-11-22 @ 17:20:50
URL: http://addiisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test
Test