Sommarlov nu! :D

Japp! Nu har jag också fått sommarlov! Känns inte riktigt som det, men det är härligt ändå. Efter skolavslutningen gick Emma, Johanna och jag hem till mig och kollade på Ice Age 3, haha. Men jag gillar Ice Age, dom är skojiga+att alla djurbebisar i filmerna är så söta :)



Fick en kommentar om att jag ska blogga mer, och ja, updaten har inte varit på topp men nu när det börjar bli finare väder och så orkar jag inte blogga lika mycket. Ni får helt enkelt stå ut, hehe ;)

Och så tänkte jag bara skriva att jag har fått rätt många "roliga" komentarer på sistone. Tycker inte det är så jättekul precis. Jag fattar att det är på skoj men jag tycker inte det är kul+ att den/dom som komenterar ljuger (för er som undrar har jag tatt bort komentarerna) . Så jag tycker ni ska sluta med det för jag vet ändå vilka ni är, så ni kan lika gärna skriva era riktiga namn om ni nu ska komentera. Borde väl ta det positivt att folk som inte känner mig orkar sitta och komentera, men kom igen, skaffa er ett liv :P

Så, det var allt! Kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test
Test