Nytt

Hej hej! :) Igår var jag ju somsagt och shoppade med Jojjo. Köpte ett linne från Gina Tricot och en svart bikini överdel från Inter Sport.



Sorry för Webcam bilder med orkade inte ta och plocka fram kameran :P Latis...



Sen idag så var jag,mamma och Filip vid Media Markt och kollade när dom körde med Monstertrucken "Thor". Det var skithäftigt faktiskt!! Dom körde runt på parkeringen med den och körde över bilar och sånt. Har bilder från det, men hinner inte lägga upp dom nu, kommer kaaaanskee senare. Gick iaf in på H&M också och hittade ett par shorts som jag fick med mig hem :)




Bilderna blev ju lite halvkonsiga sådär med webcam - både på shortsen, linnet och bikinin - men ni ser lite iallafall, och det är ju bra! ;)


Btw! Har ni hört om det som hänt i Norge? Så himla hemskt alltså! Fy sjutton! Kan inte riktigt föreställa mig det! :O Ca 80-90 ungdomar som blivit mördade i ett skottdrama på en ö av en man utklädd till polis. Läste på nån blogg  - på norska - när en som vart med - men överlevt då såklart - berättade vad som hänt. Han hade typ spelat död för att mördaren inte skulle skjuta honom medans han skjöt på alla runtomkring! Nej usch, stackars alla dom som känner någon eller nåt. Ett ♥ till dom.
(Ja, jag vet att alla storbloggare skriver om det, men spelar roll, tycker det är så jäkla hemskt!)


Kram och Godnatt :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test
Test