Shit vad kallt!!!



Halloj :)

Första dagen i skolan idag efter lovet. Roligt, verkligen! ( NOT :thumbdown: ) Nej, men det var ju kul att träffa kompisarna och så men inte att ha lektioner. Appropå det, så var det 9 grader i vårat klassrum på en lektion! Fattar ni?? 9 PLUSGRADER INOMHUS!!! Och man får inte vara i skolan om det är under 17 grader. Men tror ni vi fick gå hem?? Nej! Dom sa att vi skulle ta på oss en jacka. Och på dom andra lektionerna var det typ 13 grader.

Jaja, nu ska jag fixa lite oboy och macka och kolla på Familjen Anorlunda.

PUSS ♥ ;)


gammal bild på mig


Kommentarer
Postat av: Felizia Höök

Hej! din blogg är också fin och jag måste säga att du har ett otroligt snyggt namn ;) dock stavas jag med z, seriöst :)

2011-02-21 @ 21:06:07
URL: http://feliziahooks.blogg.se/
Postat av: vendela

tack detsammma!

2011-02-21 @ 22:41:48
URL: http://beautifulone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test
Test