Godmorgon <3




Dagens outfit :)
Tröja - Stadium  , Pyjamas byxor - Ullared,  Filt - IKEA


Godmorgon alla bloggläsare :)

Vaknade kl.9.07 idag. Skönt att få sova länge! Tog alvedon igår kväll för att kunna göra det :)

Mår iaf bättre idag :)  Vet inte om jag har feber för har inte kunnat ta tempen än, eftersom jag måste dricka jätteofta för att jag har ont i halsen. Tar tempen i munnen och då måste man typ vänta en halvtimme efter att man ätit eller druckit nåt :S

Var tar ni tempen någonstans??

Det känns inte som att jag har nån feber, men man brukar ju må bättre på morgonen så vi får väl se.


KRAM PÅ ER  <3


Kommentarer
Postat av: M A T H I L D A

Svar: Detsamma <3

2011-02-01 @ 14:17:02
URL: http://mmiah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test
Test