1000

Hej! :) Är snart uppe i 1000 inlägg! :O Inte illa det inte ;) Nej men tänk ändå vad mycket tid man lägger ner på sin blogg.

Skriver ett speciellt inlägg när jag lägger in inlägg nr. 1000 :) Då kommer jag också uppdatera bloggen med lite ny design. Bra va? Som vanligt har jag redan tröttnat på den jag har... Jag tröttnar alltid efter typ 2 veckor, haha! Tänk alla "stor" bloggare som har sina i flera år typ :S

Jaja, känner att det inte kom ut så mycket av detta inlägget, men vem bryr sig? Ett närmare 1000 iallafall! :P Ha det så bra! Puss ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

roligt



Svar: Tack, det är mitt mål att få till midjan haha

2011-12-07 @ 20:58:41
URL: http://eelmlmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test
Test