The city



Den här bilden passar ju inte in ett dugg, men redigerade den precis bara för att prova, och tyckte det blev rätt bra, så det får visas ändå! ;)




Hallå hallå! ;)  Dagen har spenderast med min vän Andrea på stan. Var ett år sen vi träffades nu, så det var jättekul! :D Vi lärde känna varandra när vi var kanske mellan 6-8 år nåt sånt. Hon bodde nämligen grannar med min mormors sommarställe, så lärde känna henne när jag var där och hälsade på :) Sen så har vi hållt kontakten genom att träffas på sommrarna, skriva brev, messa m.m


Jaja, tog bussen in till stan vid 10 nån gång, och mötte upp henne vid Brunnsparken, dit hon också kom med sin buss. Sen så gck vi runt i Nordstan och kollade i affärer och sånt. Sen mötte vi upp min mamma, mormor och brorsa och åt lunch på en matmarknad typ som dom har utanför Nordstan (kulturkalas nu i Göteborg ju). M & M tog känguru hamburgare, men jag vågade inte testa, så tog en vanlig hamburgare istället, haha! ;) Sen gick jag och Andrea bort mot Tessie och Svea och dom, och kollade där. Sen gick vi runt lite till bland allt som finns nu när det är Kulturkalas, och sen tog vi en fika på Espresso house. Tog bara en choklad frapino ( Jättegott! Ni som inte testat det måste göra det!) , men man blev jättemätt på den, så det var tur! :P S3en tog vi bussen hem till mig, och sen vid 5 kom Andreas pappa och hämtade henne.

Efter det har jag typ inte gjort något speciellt, bara slappat och tagit det lugnt! Nu blev detta ett himlans långt inlägg, så ska inte babbla ännu mer nu! Puss! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test
Test