Nordic Water Peace

Jo men tjeeena mittbena! ;) ;) ;) Sorry for no update today, men har vart kinda bussy ya know? ;) Haha! Var iaf först på Botaniska con mi familia och kollade på alla coola växter och åt lunch och så. Asså det är så himla fint där ändå! :) Aa, och sen när vi åt lunch så tog jag en barnhamburgare, och jag orkade inte äta upp den så jag fattat inte hur en typ 5 åring skulle orka för den var stor med massa pommes. Intresseklubben antecknar I know, men gillar att babbla, haha! ;) Jaja, sen åkte vi till Coop och köpte Ben o Jerrrys och sen åkte vi hem och åt upp den (såååklaaart). Valde Nordic Water Peace till mig och brorsan därav rubriken :) Sen så fixade jag och mammis ett bord vi haft i källaren tidigare men som inte riktigt passade den nya inredningen, så vi klädde in hela översidan i Kalle tidningar! Man blir helt snurrig av att kolla på det, men det blev himla coolt asså. Visar kanske bilder om ni vill, huh? Sen så tränade jag lite på mammas maskin, åt middag och nu har jag precis hoppat i min OnePiece och så ska jag och brorsan kolla på film. Detta blev ett väääldigt långt inlägg,haha, och inga bilder får ni heller för bloggar från tha iPod. Se ya! Pöss ;)

Kommentarer
Postat av: Andrea

Sv, Jaha ok:)

2011-08-14 @ 22:19:46
URL: http://addiisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test
Test