Fredag

Halloj!!

Har inte bloggat på ett tag nu, men jag har helt enkelt inte haft tid och ork. Tänkte iaf skriva lite om vad jag gjorde igår.
 
( Det blev visst jätte lång men alla som skulle orienterat med mig och väntat på mig vid ___ kan väl läsa det med tunn text?? Snälla)

Fredag:

Vi orienterade med skolan. Hade sett fram mot det jätte mycket,men det blev inta alls som jag hade tänkt mig eftersom mina kära  kompisar  inte väntade på mig som vi bestämt. Så har var det: Vi skulle träffas på ______ kl 9.10 . Jag åkte bil dit medans mina kompisar åkte buss. Iaf så hade jag bestämt med en att vi skulle orientera tillsammans, men när jag kommer dit ( 5 i 9) är dom inte där så jag står där och väntar på dom. Sen ser jag att deras grejer ligger där man skulle lägga dom, så jag förstår ju att dom sprungit iväg utan mig. Jätte juste lixom. Aja, jag får springa med en annan och det går jätte bra. Sen efteråt så skulle vi åka tillbaks till skolan o duscha och så, men dom har såklart inte väntat på mig. Ringer mamma så hon hämtar mig och så jag duschar och äter hemma. Tack mamma för att du hämta mig<3  När jag kommer till skolan sen så låtsas dom typ som ingenting, och när jag frågar en så säger hon att gympa läraren sa att dom kunde springa direkt. Jag menar, han sa att jag kunde springa direkt oxå men jag stog och väntade på dom. Dom kunde ju vänta till 9.10 iaf eftersom det var då vi skulle samlas. Tycker dom är jätte taskiga som gjorde så, inte bara hon jag skulle springa med utan alla eftersom dom visste om att vi skulle springa. Fattar inte hur dom tänkte. Skulle vara intressant att veta. Har inte nämnt nåra namn eftersom jag tycker det är taskigt, men dom som gjort detta vet nog om det ( förhoppningsvis ).

Sen lite senare var det innebandy träning för dom som har en chans att få vara med i SM. Var där en liten stund bara för sen skulle vi träffa några kompisar i skogen som vi alltid gjorde när vi var små. Det var Jag, Filip, Oskar, Sofia, Hanna, Jesper, Tilda, Frida, Pontus  och våra mammor då. Var jätte kul!! Sen åkte jag hem och åt och såg på film.

 Kram på er <3


Kommentarer
Postat av: ella

Orgenteringen blev inte som jag hadde tänkt mig heller.

Fick ju orgentera ensam för det och det var äckligt jag trodde hela tiden när jag hörde något att det var en älg som skulle komma och jaga mig.

2010-10-03 @ 10:01:41
URL: http://loveella.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Felicia! Hoppas du inte blev sur på mig, för det var absolut inte meningen att göra dig ledsen. Jag saknar dig jättemycket (jag tror du fattar vem jag är nu ;D) och längtar tills vi ses igen, då kanske vi kan prata om det om du tycker att jag gjorde något fel! Kramar din bästis :)

2010-10-04 @ 16:02:30
Postat av: Matilda

Jag tror inte du har fattat vad som hände, efter som du skriver en text om det på din blogg.

väldigt oshysst!:(

du kan ju fråga vad som hände innan du berättar om det för alla!

2010-10-05 @ 15:49:20
URL: http://mmattizz.blogg.se/
Postat av: M A T H I L D A

Kan du kolla dina sms, snälla!:)

2010-10-05 @ 16:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test
Test