Ugly Betty

Hej, hej<3

Just nu kollar jag på Ugly Betty. Brukar ni kolla på det? Isf, tycker ni att det är kul?Jag tycker det ät jätte kul!! Neej, nu är det slut!! Typiskt, jag skulle kunna kolla jätte länge på det.

Idag i skolan så var vi på en

Det var jätte



och jag frös super mycket om mina

Vi jobbade med Tema arbetet,
 och vi skulle plocka



till våran flora.
Jag tycker det är kul att jobba med floran,
fast ibland det är lite svårt att veta vilka växt man har plockat :(

Sen efter det så var jag hemma hos

Det var kul och vi kollade klart på



Sen så var det den sista



träningen för säsongen.

Nu måste jag sluta för jag ska  lägga mig snart.

HA DET SÅ BRA
KRAM

:)




 


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag tycker också att det är bra =)

2010-05-26 @ 15:25:18
URL: http://eelmlmaa.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag har en blogg nu, den heter thenameisidah.blogg.se!!

2010-05-26 @ 17:13:56
URL: http://thenameisidah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test
Test