Hej ♥

Jag kanske glömde att skriva det i förra inlägget,
men när jag skrev det så var jag bara hemma en kort
stund för sen så skulle ajg på utvecklingssamtal
.
Det gick jätte bra!!!
Jag är väldigt

 ( inte för att skryta, men..)
duktig i skolan så vi behövde inte prata om så mycket.
Bara att jag måste prata mer
( asså räcka upp handen och svara på frågor )
på genomgångar och så.

Ha det gott, och klappa ingen igelkott.


::       ::
::::     ::::
::::::  ::::::
::::::::::::::
:::::::::::
::::::::
:::::
::::
:::
::

 

 


Kommentarer
Postat av: Emma i 5d

Hur ändra du text stil och hur ändrar du tema alltså den text stilen och det temat finns inte så hur ''gör'' man ett?

2010-05-03 @ 18:13:44
URL: http://twiligthfanzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test
Test