Shopping

Idag var jag och mamma på ett köp center i närheten för att kolla på en ny bikini till mig. Jag har velat och behövt ha det hela sommaren, men vi har inte kommit iväg och kollat ( och har vi det så har jag inte hittat nån :P ).
Här kommer iaf bildern på det jag köpte:

Min bikini
( bikini trosorna ser lite konstiga ut på bilden )





Bikiniöverdel
( ska ha den med dom svarta bikini trosorna )




Sommarklänning




Här kommer även en bild blusen som jag köpte när jag och Emma var på stan med våra mammor och min brorsa ( Emma köpte en lika dan ).


Den ser lite rolig ut eftersom den hänger på tork efter att vi har tvättat den.


Ha det så bra// Felicia







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test
Test