Hemma igen

Hejsan svejsan.

I förrgår kom vi hem från Österrike. Vi hade det jätte bra! Vi var bla i en isgrotta, uppe på 2571 m, vid ett vattenfall och så badade vi och spelade fotbollsspel på hotellet. Det var kul för på hotellet bodde några andra svenska familjer med barn, så vi var lite med dom. På semestern har jag köpt en burk med massa fina stenar vid isgrottan, 5 örhängen på nåt ställe (vet inte vad det heter ), en tuggummimaskin i Tyskland och hårband med pärlor på på Stena Line.

Igår så var jag med Emma. Sen på kvällen så skulle vi sova i tält på hennes tomt, men när det började åska och blixtra så gick vi in och la oss. Det var iaf jätte kul.
Sen idag så åkte jag, Emma, min mamma, Emmas mamma och min lillebror in till stan och gick en guidad tur på operan. Det var kul för man fick gå bakom kulliserna och kolla på ställerna där dom sydde kostymerna och gjorde rekvisitan.  Sen efter der åt vi lunsch och kollade i lite affärer. Jag och Emma köpte var sin likadan jätte söt blus från en secondhand affär. Fast dom kan inte ha varit använda mycket för dom såg väldigt nya ut. Dom kom iaf från Indiska.

Kram Fiffi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test
Test